zaterdag, augustus 12, 2006

Bloemen

Krijg ik een dikke envelop in de bus, wat een verrassing. Van Petra uit North Carolina. Wat kan dat nu zijn? Snel open maken; een mooi kaartje van de Holland America lijn en 3 zakjes zaad van de stokrozen uit haar tuin, 3 verschillende kleuren. Wat leuk, nu herinner ik me dat ik op haar blog gezegd had dat ik die nog niet heb. Dank je wel hoor!
Een kilometer of wat bij ons vandaan staan mooie stokrozen in bloei en elke keer als er langs rijdt bewonder ik ze. Nu kan ik ze bij ons ook gaan zetten.

Dit is tevens een goede gelegenheid om wat tuin foto's hier neer te zetten. Dit zijn allemaal foto's van de afgelopen weken, en het kwam er niet van om ze te plaatsen.

Elk jaar haal ik wat oude mandjes bij het Leger des Heils of garage sales, en daar zet ik wat bloemen in, en hier het resultaat van dit jaar.


Purple coneflowers, ze zaaien zich als gekken uit, en het zit altijd vol met bijen en vlinders.


Voorkant van het huis.


Morning Glories en het nieuwe bloementuintje;




4 Comments:

Blogger Petra said...

Graag gedaan hoor! Volgend jaar bij jouw ook vast ook hele mooie stokrozen ;-)
Het nieuwe perkje ziet er echt heel erg mooi uit zeg. En alles groeit super. Vindt het idee van die mand ook heel leuk. Volgend jaar ook es aan denken.

Groetjes Petra

7:10 a.m.  
Blogger Mariska said...

Prachtige bloemen!!
Maakt me altijd helemaal blij van binnen.
Genieten.....
Het zijn echt de kleine dingen in het leven die het 'em doen!

1:50 p.m.  
Blogger kastelke said...

Leuke tuin, met die kleurtjes!

Wat is het internet toch een ontzettend leuk iets, niet? Mensen die je anders nooit zou leren kennen, sturen je zelfs bloemen (of kaarsen, remember?)
http://kastelke.blogspot.com/2006/01/you-made-my-day.html

5:44 a.m.  
Blogger Annemiek said...

Ha, ja en speculaas koekjes :-)

8:07 a.m.  

Een reactie posten

<< Home

Who links to my website?