maandag, juli 31, 2006

Kano

De laatste tijd zijn we verschillende keren gaan kano varen, soms 's avonds nog even op Cayuta Lake, en gisteren op een meer waar we nog niet geweest waren, Lamoka Lake, ongeveer een half uur rijden.

Dit was vorige week op Cayuta Lake, we zijn het hele meer rond geweest, en deden er ongeveer 3 uur over. Het meer is zo'n 2 mijl lang en 1 mijl breed.


Gisteren dan naar Lamoka Lake geweest. Eerst moesten door een beek om bij het meer te komen, en eigenlijk was dit het mooiste stuk. Veel verschillende vogels en bloemen gezien.


Het meer zelf was ook mooi, maar er waren wat veel motorboten. Er was een klein eilandje waar je kunt zwemmen, helaas, de zwemspullen hadden we in de auto laten liggen.

Lamoka Lake


Waterlelies

En nog een foto van een Monarch vlinder op bezoek in onze tuin.

4 Comments:

Blogger Petra said...

Jee, jullie hebben al monarchs! Hier moeten ze nog komen, ik heb er wel al een paar in Aruba gezien, vreemd genoeg. Wat wonen jullie toch in een prachtige omgeving!

9:06 p.m.  
Blogger kastelke said...

Mooie foto's!
Hier in België heb ik de indruk dat we elk jaar minder en minder vlinders zien. Toen ik de leeftijd van mijn zoon had, hadden we een vlindernetje om achter de vlinders aan te hollen. Ik zou niet weten waarom we dat nu nog zouden moeten kopen, er zijn meer dagen dat we geen enkele vlinder zien, dan dat er dagen zijn dat we wel een (één!) vlinder te zien krijgen.
:-((

3:22 a.m.  
Blogger Annemiek said...

Ik heb nog nooit zo veel vlinders gezien hier, als dit jaar. Monarchs zie ik normaal heel zelden. Ze vinden de purple coneflowers in mijn tuin wel heel lekker!

7:55 a.m.  
Blogger Petra said...

Weet nu hoe mooi New York state is. En vooral hoe groen en wat een prachtige meren. Kan me voorstellen dat jullie veel gebruik maken van de kano. Prachtige foto's. Vooral die van de vlinder!

Groetjes Petra

9:25 p.m.  

Een reactie posten

<< Home

Who links to my website?