woensdag, mei 03, 2006

Bloemetjes

Misschien zijn het ongeveer dezelfde foto's als vorig jaar, maar ik kan zo genieten van mooie bloemetjes in de tuin.



Vandaag de sneeuwbanden eens van de auto laten halen en de gewone banden er weer op. Ik zat daar te wachten tot de auto klaar was en er was een moeder met een meiske van 10 maanden. Ze kwam zo op me afkruipen, zo lief. Haar moeder zei dat ik pas de 2e persoon was waar ze dit deed, normaal had ze afkeer van vreemden. Wat een eer. Ik had blijkbaar aantrekkingskracht...


Link

4 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Prachtige bloemen, mooie tuin trouwens!

Groetjes,

11:48 p.m.  
Blogger kastelke said...

Annemiek, da's toch geen sneeuw dat ik op die bovenste foto van de bloemen zie?
Vind het zelf ook altijd leuk, plant her en der in de tuin bollen, en dan is het maanden later altijd zo'n leuke verrassing om te zien wat er uit komt, en wanneer!

3:32 a.m.  
Blogger Annemiek said...

Dank je Hilde. Ik probeer elk jaar weer wat meer te doen.
Nee hoor, geen sneeuw! Ik vindt het ook altijd een verrassing wat er uit komt, soms vergeet ik wel eens dat ik iets nieuws in de grond gestopt heb.

12:18 p.m.  
Blogger Petra said...

Je tulpen staan nog zo mooi!!
Hier al weer een paar weken weg. Ziet er heel fleurig uit. Kan er ook altijd enorm van genieten.

6:48 a.m.  

Een reactie posten

<< Home

Who links to my website?