maandag, april 03, 2006

Six Mile Creek



Een paar foto's van onze wandeling langs Six Mile Creek. Er zijn 2 dammen in het riviertje, achter de hoogste dam kun je in de zomer illegaal zwemmen. Ithaca krijgt hier zijn drinkwater van...

Het was een heerlijk weertje. De kinderen hadden de badminton spullen uitgehaald en dat hebben we een tijdje samen gespeeld. Ze hadden me een rozenstruikje gekocht en dat moest geplant worden. Ik was er blij mee. Hoewel het klimaat hier eigenlijk niet zo geweldig is voor rozen. Dat kan ik hun toch niet vertellen. Ik zal mijn best doen om ze goed te laten groeien.

3 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Hoi Annemiek,

Ziet er allemaal mooi uit zeg! Jullie boffen maar om in zo'n mooie omgeving te wonen. Ik zal de libelle's en margrieten opsparen, m'n moeder had er net een aantal weg gedaan, dus dat was jammer, maar ik zal er nog genoeg mee nemen hoor! Groetjes van Laurens en ook van Roald.

10:57 a.m.  
Blogger Petra said...

Lekker, he, dat lenteweer!! Eindelijk (hoewel het voor ons eerder kwam, dan voor jullie). Leuk, zwemmen in de rivier! Helaas hebben we hier weinig natuurlijke "swimming holes" in e buurt.

12:35 p.m.  
Blogger Petra said...

Mooie plaatjes zeg....
Dat is een prachtige plek om te wandelen.

8:42 a.m.  

Een reactie posten

<< Home

Who links to my website?