zondag, april 16, 2006

Vrolijk pasen

Een beetje laat, maar iedereen nog een vrolijk pasen gewenst!

Hier dit jaar eens een mooie dag met pasen, zonder regen of sneeuw. De natuur loopt zelfs ongeveer 2 weken voor met bloeiende bloemen.

Vanmorgen had ik al vroeg de eieren buiten verstopt. Niels had me vorig jaar verteld dat ik ze beter moest verstoppen, hij is tenslotte geen baby meer zei hij. Een hint dat hij het eieren zoeken nog altijd leuk vindt. Dus deze keer had ik een beetje beter mijn best gedaan om ze te verstoppen.
Zijn broers sliepen nog toen ik samen met hem naar buiten ging om te zoeken.
Ik had er ook wat verstopt in het veldje naast de beek, maar we konden er maar 2 van de 5 terug vinden. Zo goed had ik ze toch ook niet verstopt, maar we hadden een grote zwarte kraai weg zien vliegen en denken dat dit onze eierdief was!
De rest vonden zonder problemen terug in onze tuin. Niels vond het toch wel leuk al is hij ook al groot.
Hij had de smaak te pakken en ging binnen overal chocolade eitjes verstoppen voor Bart en Tim. Om daarna ruzie te maken wie er de meeste had...

Het zal een tijdje stil zijn op mijn blog, de volgende 2 1/2 dagen moet ik werken en donderdag gaan we een paar dagen naar New York. See ya!

8 Comments:

Blogger Petra said...

Ha ha, wat een lieverds zijn het toch, die kinderen.
Saskia zei gisteravond "Mammie, ik weet heus wel, dat jij de Paashaas bent, maar ik vind Pasen zo leuk!". Was ik even blij, dat ik een verrassing had en dat we in de hotelkamer eieren hadden verstopt! Kai zocht overigens net zo enthousiast mee.
Veel plezier in NYC!!!!

8:20 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Bij deze, Zalig Paasfeest ! Jammer genoeg heb ik moeten werken op Goede Vrijdag, en Paas-Maandag heb ik ook niet vrij. Die Amerikanen nemen niet veel religieuze vakantiedagen vrijaf.

Amuzeer je in NYC !!!

8:35 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Ook van mij veel plezier in NYC, lekker hoor een paar dagen weg!

Laurens

5:43 a.m.  
Blogger kastelke said...

Hier ook een 11-jarige die me zaterdagavond zei om de eieren dit jaar maar binnen te verstoppen vanwege het slechte weer. ;-)
Vind het zelf ook altijd leuk om hem dan te zien zoeken.
Annemiek, heb een fijne tijd in NY, en maak wat foto's voor op je blog!

10:32 a.m.  
Anonymous Anoniem said...

Wij zijn net terug uit California. Heb vanmorgen snel nog eitjes verstopt, want gisteren hebben we zowat de hele dag gereisd. Toch wel leuk om hun oogjes vol verwondering te zien...

Groetjes,

6:00 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

PS : veel plezier in New York! Daar willen we ook nog wel eens naartoe...

6:01 p.m.  
Blogger Annemiek said...

Dank je allemaal, het gaat wel lukken denk ik.

8:29 p.m.  
Blogger Petra said...

Hey wat lekker naar New York City!!
Geniet er van!!
Groetjes Petra

9:05 p.m.  

Een reactie posten

<< Home

Who links to my website?