maandag, augustus 15, 2005

Bloemetjes

Mijn bloemen in de tuin hebben nog nooit zo mooi gebloeid als dit jaar. Ze houden wel van het mooie weertje, als ik ze maar op tijd water geef. Een lange tijd heb ik al als doel om altijd wat anders in bloei te hebben en het lijkt erop dat het me nu aardig gelukt is. Hier een paar foto's hoe het er nu uitziet.

Image hosted by Photobucket.com
Deze lelie doet het hier bijzonder goed, en ze komen overal vanzelf uit. De kippen moeten we nu zoveel in hun hok houden, want ze wroeten alles kapot.

Image hosted by Photobucket.com

Image hosted by Photobucket.com
Het tuintje voor.

Image hosted by Photobucket.com
De wagenwielen met Morning Glory.

3 Comments:

Blogger Petra said...

Ohhh die wagenwielen zijn prachtig!! Echt heel mooi.
Morning Glory, die zouden wij als "Glories" eigenlijk ook in de tuin moeten hebben ;-)

Groetjes Petra (Glorie) uit NC

9:06 p.m.  
Blogger kastelke said...

Schitterend, zo heb je altijd wel een bloemetje om een boeketje in huis te zetten!
Ik zie ook heel graag planten die ergens tegenaan klimmen.

4:38 a.m.  
Blogger Annemiek said...

Dank je.
Petra, wat een leuk idee Glory voor de Glories. Zeker doen volgend jaar!

7:41 p.m.  

Een reactie posten

<< Home

Who links to my website?