maandag, juni 10, 2013

Even kort.

We zijn weer thuis na een reis naar Frankrijk en Nederland. Het was leuk en veel te kort. Een verslagje zal nog volgen. Ik kan dat niet zo, om dezelfde dag nog te bloggen. Daarbij heb ik in die 2 weken ontzettend weinig internet gebruikt. Dat is ook eens goed.

De afgelopen 2 dagen heb ik gras gemaakt. Niet constant, maar in etappes. Het is bijna klaar. Jee, wat kan dat groeien in 2 weken! Het is hier warm en nat geweest, en dat was te zien aan het gras en onkruid. Niet te geloven dat ik alles zo prima in orde had. Ik kan weer helemaal opnieuw beginnen. De kippen hadden er wel lol aan om beestjes te vangen in het lange gras.

Vanmiddag was ik even op mijn werk, een paar vrije dagen aanvragen op het volgende dienstrooster. Ja, je moet wel je prioriteiten hebben. Brr, ik heb er helemaal geen zin in om weer te beginnen. Gelukkig heb ik nog een paar dagen vrij. Zodra ik weer bezig ben zal dat wel weer goed zitten.

Nou, dit is eigenlijk een blogpost die nergens over gaat, maar alleen een tekentje van leven.

Who links to my website?