dinsdag, januari 01, 2013

Happy new year!

Aan iedereen de beste wensen voor het nieuwe jaar! Dat het voor allemaal een goed jaar mag zijn.
Het hoort er een beetje bij om terug te kijken naar het jaar, hoewel ik dat eigenlijk niks vindt. De tijd wordt meer door gebeurtenissen bepaald dan door een datum, en reflecteren kan ten alle tijden. Toch maar even... Er zijn de nodige dingen gebeurd, en sommige van deze dingen hebben jullie al gelezen op dit blog.  Het is een tijd van veranderingen geweest. Ten eerste dat ik weer terug ging naar mijn oude werk. Een zet waar ik nog geen spijt van heb gehad. Ik begon weer met school, en heb geholpen met 18 leerlingen door een gedeelte van hun eerste jaar verpleging te loodsen. Bart vertrok naar Californie, kwam terug, vertrok weer, kwam weer terug en vertrok weer. Er waren reisjes naar Nederland en Maine. Mijn ouders kwamen op bezoek. Niels slaagde van high school en ging op kamers wonen. Tim is klaar met college (hoera!). Het lege nest was flink wennen, en is nog niet voor 100% van de tijd leeg. Dieptepunten waren er met ziekte en een plotseling sterfgeval. En ik vergeet vast nog veel. Vooruitkijkend is het verder met hetzelfde werk, een nieuwe groep leerlingen, een paar lessen, en hopelijk een reisje naar Nederland en Frankrijk. We zien wel wat het jaar brengt! Je kunt nog zoveel plannen, het pakt wellicht toch anders uit. Life is a song!

5 Comments:

Blogger duijsensfamily said...

een bewogen,maar vast mooi jaar!
Spannend wat het nieuwe jaar zal brengen!

De beste wensen!

9:02 p.m.  
Anonymous Elke said...

Sta jij er bij het einde van een jaar ook telkens versteld van wat er toch allemaal weer gebeurd is? En dat sommige van die dingen echt helemaal niet te voorspellen waren bij de aanvang van het jaar? (soms goed, soms slecht)
Ik kijk weer uit naar een volgend jaar op je blog, met verhalen over je werk als verpleegkundige, als leerkracht voor de nieuwe studenten, als student, moeder en als echtgenote en dochter!
Een geweldig jaar gewenst, Annemiek!

11:24 p.m.  
Blogger Petra said...

Grappig, ik heb dat ook met dat terugkijken, doe het ook liever niet. Alles goeds voor 2013 gewenst!

4:43 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Duijsenfamily; spannend ja!

Elke; er gebeurd vanalles. Zo uitgespreid in een jaar, op een hoopje gegooid op het eind is het veel. En ja, heel wat verschillende rollen die we hebben he!

Petra; vooruitkijken is ook beter!

Annemiek

7:41 a.m.  
Blogger Cardboard Fan said...

Een beetje laat maar alsnog een heel mooi en gelukkig nieuwjaar!

9:27 a.m.  

Een reactie posten

<< Home

Who links to my website?