zaterdag, januari 14, 2012

Weekje vrij

Morgen is het dan zover, mijn nieuwe oude baan start. Op maandag haalde ik mijn dienstrooster op. Ik ken bijna niemand meer op dat rooster. Het is bijna een hele nieuwe groep mensen die er werkt. Sommigen zijn met pensioen gegaan, anderen naar een andere afdeling. Ik maakte kennis met de verpleegkundige die me zal inwerken. Ik weet niet hoeveel tijd ik nodig zal hebben om er weer in te komen, maar ik krijg op zijn minst 2 dagen. Dat lijkt me wel genoeg. Er zijn dingen veranderd, dan is het wel zo fijn om er niet meteen helemaal ingegooid te worden. Ook al werk ik op die afdeling met de leerlingen, er zijn toch dingen die de leerlingen niet doen die ik wel zal moeten weten.

Deze week heb ik lekker vrij gehad. Begin van de week was het nog prachtig weer en heb ik heerlijk lange wandelingen met Muddles gemaakt. En tijd gehad om op de bank te zitten lezen en breien (een kabeltrui... waar ben ik nu weer aan begonnen?) In huis heb ik wat nodige dingen gedaan, zoals het tapijt op de trap vervangen en het grote gat in het plafond van de badkamer gerepareerd. Ooit had het dat gelekt en daardoor was de gipsplaat verkruimeld. Nadat het gerepareerd was moest het ook nog geverfd; nu alleen nog nieuwe houten afwerkranden erlangs.

We wisten dat het mooie weer niet aan kon houden, en we hebben wel een paar keer een dun laagje poedersneeuw gehad, maar dar het pas half januari echt begint te sneeuwen hebben we hier nog niet gehad. Nu ligt er een dik pak van zo'n 30 cm, en het zier er erg mooi wit uit.


Een witte wereld.


De hondjes zijn moe gerend in de sneeuw, lekker bij elkaar.

2 Comments:

Anonymous Bianca said...

dat ziet er echt super uit die sneeuw, gaaf voor de honden ook

7:22 p.m.  
Blogger Petra said...

Wat lief die honden zo bij elkaar. Het zijn echt vriendjes. Veel succes met de nieuwe baan!

2:51 p.m.  

Een reactie posten

<< Home

Who links to my website?