donderdag, december 15, 2011

De duizendste!

De duizendste blogpost! Dat zijn er heel wat!! Bedankt aan de lezers, want zonder lezers zou ik toch maar wat uit mijn neus zitten zwammen.

Ik lig een beetje achter, nieuws genoeg, maar dat komt nog wel (ik moet de spanning er een beetje inhouden he?).

De kerstboom staat weer. Het was erg mooi weer toen we hem gingen halen. Het was maar een korte gebeurtenis, Bart en Niels hadden hem snel uitgezocht. Gelukkig deze keer geen groot monster, maar iets wat goed past.

Het uitzicht op de bomenboerderij.

Bart aan het zagen, Muddles kijkt toe.

En de boom op sleeptouw.

Ik had laatst al over mutsjes geschreven en toen we een paar weken geleden bij Jo-Ann Fabrics waren in Elmira was het fleece 50% korting en heb ik goed ingeslagen. Die winkel is nog groter dan die in Ithaca. Bij de balie om te knippen moesten we een nummertje trekken. Ik keek om me heen, er was niemand anders die stond te wachten, maar de mevrouw stond erop dat we een nummertje trokken. Het knippen ging tergend langzaam en scheef. Ze zei dat de schaar zo bot wordt van dat fleece. Nou dat geloof ik wel, maar dan pak je toch een andere schaar? Ik zou denken dat een stoffenwinkel wel meerdere heeft. Dat scheef knippen is altijd zo ergerlijk, maar zolang iedereen het maar accepteert zal het ook wel voortduren. Ik heb 26 mutsjes erbij gemaakt, plus nog eentje voor Carly, en eentje voor mezelf. Dat samen met die (ik geloof) 18 die ik al afgegeven heb zijn er weer wat kinderhoofdjes die warm blijven deze winter. O, en ik heb ook nog een paar sjaals gemaakt, en in de winkel waren handschoenen in de aanbieding en daar heb ik ook wat van ingeslagen. Alle beetjes helpen.
Een greep uit de "buit." Ik had ook nog wat leuke knoopjes gevonden om hier en daar erop te naaien.

Die blauwe met de punten links onder houdt ik zelf :)

3 Comments:

Blogger Petra said...

Wat leuk, die mutsjes! Het is dat ik absoluut niet kan naaien, anders zou ik ze ook graag maken.

6:08 p.m.  
Blogger Bibi said...

Hihi jaja, ik ken dat wel, dat halfbakken gedoe waar je dan maar liever niets over zegt, vaak heeft het toch geen nut.

11:09 p.m.  
Anonymous Elke said...

Proficiat met je 1000ste bericht! Ik heb ze allemaal trouw gelezen, en ik hoop dat er nog vele duizenden mogen volgen! (vooral een beetje snel nu, want je hebt ons nu wel ontzettend nieuwsgierig gemaakt!)

11:43 a.m.  

Een reactie posten

<< Home

Who links to my website?