vrijdag, december 23, 2011

Merry Christmas!

Ik had Tim vanmiddag aan het werk gezet om me een leuke kerstkaart-animatie te maken. Hij ging aan de gang in een Adobe programma, en ik zat er af en toe bij om het helemaal aan mijn eisen te laten voldoen. De lichtjes in de boom moesten aan en uit gaan, maar niet allemaal tegelijk, de ster op de boom moest gemaakt worden, de letters wilden we langzaam laten komen, maar dat lukte niet helemaal. Het werd een leuke animatie. Maar... omdat het in Adobe is blijkt het niet zomaar hier op mijn blog gezet kunnen worden. Tim vertelt me dat dit is omdat het een bestand is en geen video. Helaas dus. Ik heb ze wel hier en daar ge-emailed en hopelijk kunnen jullie het afspelen. Alleen bedachten we later dat we er wel een muziekje bij hadden kunnen doen. Bij deze dan een plaatje van de animatie waar we uren aan gezeten hebben. Met wat fantasie zie je de sneeuwvlokjes vallen, de lichtjes twinkelen en de tekst verschijnen uit de hoek.



1 Comments:

Blogger Petra said...

Mooi gedaan! En jullie ook heel fijne feestdagen gewenst!

11:36 p.m.  

Een reactie posten

<< Home

Who links to my website?