vrijdag, september 10, 2010

Groot, groter, grootst

Maandag was het Labor Day en een vrije dag. We zijn naar de Windmill Market geweest. Er wordt veel handgemaakt spul verkocht, en er staan Amish met hun producten. We hadden er met Ruud en Suzanne, en hun uitwisselingsstudent Anna afgesproken. Het was leuk, we hebben wat geshopped, en leuk bijgekletst. Het was ook leuk voor Giulia om alvast een andere studente te leren kennen.


Amish paard en wagentje.

Op de terugweg zijn we nog even in Watkins Glen gestopt, en over de pier gelopen, heel mooi.


Links ligt het zeilschip True Love, eenzelfde zeilschip uit de gelijknamige film met Bing Crosby en Grace Kelly. Je kunt er tochtjes mee doen. Dat wist ik nog niet, en gaan we volgende zomer vast een keer doen!



Wie niet van beestjes houdt slaat de volgende foto's maar over. Je weet nooit waar Bart mee aan komt zetten en hij vindt ook werkelijk alles. Dit vond hij toen hij gisteravond het kippenhok ging dichtmaken:


Er ligt een cent naast om de grootte aan te geven. Rechts waar de zwarte stip zit is de achterkant trouwens.

De voorkant:



Zijn achterwerk:




Aan de hand van de grootte van de rups dacht ik dat het een Luna Moth zou zijn, maar met opzoeken blijkt het een Pandora Sphinx Moth te zijn, in zijn 5e stadium.

"Alles is groter in Amerika."

Labels: ,

6 Comments:

Anonymous Sisley.nl said...

Iek wat een beest zeg, en wat is die groot...zo iets heb ik nog nooit tegen gekomen.Op de pier lopen is ook fijn, mooie foto's zeg.Bijdeze wens ik je een fijn weekend.

3:26 p.m.  
Blogger Petra said...

Mooie rups is dat!

9:44 p.m.  
Blogger Bibi said...

Grappig, ik dacht eerst dat het een spicebush caterpillar was maar deze is inderdaad net anders, leuk hoor!

12:22 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Grappig, ik dacht eerst dat het een spicebush caterpillar was maar deze is inderdaad net anders, leuk hoor!
Groetjes, Bibi

12:23 p.m.  
Blogger Petra said...

Mijn hemel, wat een beest....
Ik kan niet zeggen dat je me niet gewaarschuwd had ;-)

4:55 p.m.  
Anonymous Bianca said...

Die is echt groot zeg, maar toch zeker wel mooi, en helemaal als het een mot is geworden is.

10:22 p.m.  

Een reactie posten

<< Home

Who links to my website?