dinsdag, juli 21, 2009

Huis, tuin en meer

Kibbels is een slimme hond. Zolang het maar om eten gaat. Vandaag heeft ze een koekjestrommel open weten te krijgen en de halve inhoud naar binnen gewerkt.
Vanmorgen was ik met de hondjes aan het wandelen, opeens ruikt Kibbels iets waar ze in wil gaan rollen. Ik trok haar gauw weg; wat voor hun een lekker geurtje is om te dragen is niet zo plezierig voor mensen. Ze had echter haar zinnen gezet op in het gras rollen, dus ze deed een paar stapjes en lag weer op haar rug. Ze had echt geen zin om op te staan. Ik zette haar op haar 4 poten neer en plop, ze ging weer op haar rug liggen. Niet rollen deze keer, maar gewoon lekker met haar pootjes in de lucht liggen in het gras van de greppel. Ik stond er hard bij te lachen, mensen die langsreden zullen wel gedacht hebben wat is dat voor een gek. Het was zo'n koddig gezicht. Uiteindelijk heb ik haar een stuk gedragen, en op de weg gezet zodat ze verder kon lopen.

Dan zijn hier nog wat huis en tuin foto's:


Zie je neusjes op het terras?




De mais wordt denk ik niks. Er zijn er te weinig groot geworden. Andere planten doen het het juist wel goed.

Zoiets had ik nog niet gezien:


Een wesp die met een hele sprinkhaan naar haar nest vliegt. Oei, daar binnen zit dus een nest!

Rijdt je ook even een stukje mee, Niels halen?


Waar het stijl en bochtig naar beneden gaat ben ik maar gestopt met filmen.

In Treman Park is een van de mooiste zwemplekjes. Op dat moment niet druk. Het water is nog erg koud (65F) door de koele zomer die we gehad hebben.




Een dapper kind staat klaar om erin te springen!

Labels: , ,

5 Comments:

Anonymous Cisca said...

O, dat meertje ziet er heerlijk uit! Maar wel nog koud zeg. We zwommen zondag in de zee, die was 72 en dat vond ik nog koud aanvoelen...

9:10 p.m.  
Anonymous Bianca (Hollandranch) said...

Wat een prachtige zwemplek, echt een paradijs !lijkt me heerlijk dat koude/koele water.

Wat een leuk huis, staat echt hoog zo.

11:23 p.m.  
Blogger Petra said...

Wat leuk om een stukje mee te rijden met je. Het is er echt prachtig bij jullie!

Die neusjes op het terras zijn inderdaad erg grappig. Ik heb dat ook dat ik soms zo om ze moet lachen. Mensen zullen wel denken....

5:50 a.m.  
Blogger Petra said...

Ha ha, die Kibbels! Ik zie je daar staan lachen. Ze zijn soms ook zo grappig! Brrr, 65 graden, daar gaat mijn teen nog niet in!

5:41 p.m.  
Blogger Bibi said...

Wat leuk dat filmpje, weet je ik heb er ook een paar van deze. Nog van de winter gemaakt, ik zet mijn camera dan op de console tegen het raam aan. Soms schuift ie dan wel een beetje mee met de bochten maar in elk geval heb je dan je handen vrij.

1:35 p.m.  

Een reactie posten

<< Home

Who links to my website?