zondag, maart 22, 2009

Wat is dat?

Gisteren wezen Tim en Niels me op iets wat volgens hun al 2 maanden in een boom bungelt op de plek waar Niels 's morgens op de bus wacht. Ik moest echt goed kijken, maar toen zag ik het. Zie je het ook?



Hier is het ingezoomd:


(Klik op de foto om te vergroten.)

Het is een eekhoorntje dat daar ondersteboven in de wind op en neer hangt te zwaaien. Ja, het hangt er echt al heel lang en ziet er niet meer zo heel fris uit. We kunnen er alleen maar naar raden wat er gebeurd is. Volgens Tim en Niels is hij met zijn staart vast komen te zitten en niet meer los gekomen. Als dat zo is is hij snel doodgevroren. Zoiets heb ik toch nog nooit gezien!

3 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Ach wat zielig ! ziet er heel naar uit ja dat beestje ondersteboven in die boven bungelend. Zitter er bij jullie geen gieren ?

9:43 p.m.  
Blogger Bibi said...

Oh wat zal dat beestje geleden hebben! Maar tegelijkertijd is het op een rare manier ook grappig. Het zal toch ook een keer uit de boom vallen, ben benieuwd hoe lang dat gaat duren...

11:11 a.m.  
Blogger Petra said...

Ach jee! Inderdaad heb ik zoiets ook nog nooit gezien.
Over je vorige blog, ik vind het zo erg, die eeuwenoude hemlocks zo getroffen te zien! Hier is er ook de snakehead vis, die zich snel verspreid en inheemse waterdieren vermoord :(.

6:15 p.m.  

Een reactie posten

<< Home

Who links to my website?