woensdag, juli 04, 2007

Memories

Hier zijn veel 4 juli feestjes in het water gevallen. We hadden regen nodig, maar dat het net vandaag moet zijn is jammer. Ik heb gewerkt, dus zat hoog en droog.

Hilde heeft het op haar blog over haar concert van The Police, en dat bracht even wat herinneringen terug. Ik heb ze heel lang geleden ook gezien, en om er achter te komen welk jaar het was heb ik gegoogled. En warempel ook nog gevonden, internet staat voor niks. Het was Pinkpop '79, mijn laatste jaar middelbare school. En tussen deze mensen stond ik ergens. (klik op de icoontjes boven aan de pagina).

4 Comments:

Blogger Petra said...

Pinkpop heb ik nooit bezocht, wat dat betreft heb ik als tiener/twen heel wat gemist. Wij hebben een heel intensieve 4 juli achter de rug, van mij mag het rustig 5 juli worden!

11:25 p.m.  
Blogger Petra said...

Leuk de Police!
Vind het echt nog steeds superleuk muziek.

11:58 a.m.  
Anonymous Anoniem said...

Ook hier alle vuurwerk afgelast, helaas.. Geluk dat ze het bij jullie op 2 july deden.

gr petra

10:51 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Hier is de 4th of july een geslaagde avond geweest! Spijtig voor jullie...

Je hebt de Police inderdaad gezien nog voor ze bekend waren...

Groetjes,

11:45 p.m.  

Een reactie posten

<< Home

Who links to my website?