dinsdag, juni 19, 2007

Schiet oefening

Leuk om mijn vader ook eens een beetje met vaderdag te kunnen verwennen. Nu moest ik op de echte vaderdag werken, dus hebben we maar net gedaan alsof het zaterdag vaderdag was. Ik had hem een nieuwe koffer gegeven, nu kunnen ze nog een keer gaan shoppen.
We zijn gaan uit ontbijten, een keer zo'n groot Amerikaans ontbijt is wel eens lekker. En 's avonds ook nog eens een keer barbequen. Voor de rest van de dag veel geluierd.

Micky moest zonodig even naar Wal Mart. Glundered kwamen mijn 4 mannen uit Wal Mart lopen; ze hadden Micky's vaderdag kadootje, een nieuwe luchtbuks. Zonder mijn weten... Die moest even uitgeprobeerd door iedereen.
Dan krijg je zoiets, wat vindt je van deze redneck oma:


Ik moest zo lachen om het commentaar van mijn broer "Ze schiet de verkeerde kant op, het dier zit achter haar".

Kibbels bekijkt het zich ook eens. Ik zie haar al denken: een nieuwe manier om konijntjes te vangen.

6 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Ik heb zo'n ding nog nooit vast gehad, dus laat staan dat ik er mee schieten kan. Wat heerlijk dat je nu je vader eens kunt verwennen met vaderdag in plaats van een telefoontje.

gr petra

11:16 p.m.  
Blogger kastelke said...

Stoere ma!

2:07 a.m.  
Blogger @ndrea said...

Dat wordt vast het einde van Rocky... arm dier!

2:26 a.m.  
Anonymous Anoniem said...

Ik blijf het enge apparaten vinden, zelfs in handen van 'oma'.

2:45 a.m.  
Blogger Annemiek said...

Petra; inderdaad! Iets speciaals, anders zijn het altijd maar telefoontjes.

Elke ;) Het was de eerste keer dat ze schoot hoor.

Andrea; daar hebben ze het inderdaad wel over gehad, maar ik vindt het toch wel zielig. Aan de andere kant is het of hem of de kippen. Gelukkig hebben we Rocky niet meer gezien.

Wendy; ik vindt het ook wel eng, maar het is een luchtbuks en geen pistool. Daarbij krijgen ze veiligheid goed in hun hoofd gehamerd.

7:59 a.m.  
Blogger Petra said...

Leuk speeltje, zo'n luchtbuks, die zou het hier ook goed doen. En die foto van ma is prachtig!

6:33 p.m.  

Een reactie posten

<< Home

Who links to my website?