vrijdag, juni 29, 2007

Blok

Heb een beetje last van schrijversblok...

In ieder geval was het vandaag heerlijk weer, en ik heb er van genoten. Ik was gisteren nog even bij een lokale bloementeeler aangeweest: bij Cornell Plantations stond zo'n mooie grote campanula, en die wilde ik ook wel. Nu bleek er bij die teeler uitverkoop te zijn, en zondag sluiten ze voor het seizoen. Die campanula heb ik gevonden, maar ook nog allerlei andere planten die ik nog niet had, en wat eenjarigen voor wat vulling.
Dus vanmorgen heb ik alles geplant. Met een concert van vogelzang op de achtergrond.

6 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Alleen foto's van de plantjes mogen ook hoor Annemiek......
Hoef je geen tekst bij te verzinnen.

3:41 a.m.  
Blogger Petra said...

Heb ook een beetje een "zomer-blog-blok" ;-)
In de tuin bezig zijn is ook mijn favoriete bezigheid.

11:07 a.m.  
Blogger Petra said...

Heerlijk buiten zijn! Het schijnt volgende week prachtig weer te worden (niet meer zo drukkend warm).

5:39 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Altijd zo vlak voor en in de zomervakantie heb ik een blogblock, komt vanzelf wel weer goed ! Lekker naar buiten, geniet van het leven.

Liefs uit NL

3:12 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Wij zijn vandaag in Ithaca geweest. ik wilde mijn familie de Fingerlakes laten zien. Ik heb even dankbaar van je Fingerlake site gebruik gemaakt.

Gr petra

10:23 p.m.  
Blogger Annemiek said...

Wendy; ik zal nog eens wat plaatjes zetten.

Petra; er blijft soms weinig tijd en zin over zo.

Petra; hier ook een stuk koeler opeens!

Mary-Ann; ik twijfel ook niet dat er weer dingen zullen komen om over te schrijven.

Petra; mooi gebied he. Volgende keer kom je maar aan als er tijd is, dit weekend zat ik toch op mijn werk. Fijn dat er van de site gebruik gemaakt wordt.

8:13 a.m.  

Een reactie posten

<< Home

Who links to my website?