vrijdag, juni 15, 2007

Werk in uitvoering

Rocky is nog een paar keer op bezoek geweest. Hij heeft het niet klaar gespeeld om het kippenhok binnen te dringen, maar heeft wel hard geprobeerd. Er lagen plukken haar waar hij heeft zitten graven, maar die stenen die Bart er neergelegd heeft zijn te zwaar voor hem om te kunnen weg schuiven.
Een avond toen we Rocky zagen hebben onze mannen vuurwerk zijn richting geschoten. Laat het maar aan hun over om met grof geschut te komen. Het liefst zou Bart rond het hele kippenhok boobytraps leggen :)

Ondertussen loopt het tegen het einde van het schooljaar: Tim heeft examens gehad deze week, en Niels heeft nog een paar dagen les.
Pa en ma amuseren zich nog best hier. Pa klust nog heel wat. Het schuurtje heeft mooi schappen gekregen, en deze week stond er opeens een bankje voor bij het kampvuur. Helemaal van resten hout gemaakt die we nog hadden liggen:



Pa werkt aan een tafeltje. Ik hoef maar te zeggen dat ik nog een tafeltje mis om de koffie op te zetten bij de schommelbank, en voila, er wordt er een gemaakt :)

Bij Home Depot hebben ze altijd een kist met stukken hout die heel goedkoop zijn, en zonder te weten wat hij er mee ging doen had pa 10 stukken geimpregneerd hout van 4 voet lang gekocht. En dat voor $1.01 per stuk. Toen ik op een avond thuis kwam stond dit er opeens:


Niet dat ma stil zit hoor. Ze heeft me al een rokje gemaakt, is flink aan het breien aan een vest van zelf gesponnen wol (dat ze al een keer gedeeltelijk heeft moeten uitrafelen omdat het niet helemaal naar mijn goedkeuring was, oei), en als ik thuis kom staat de was gevouwen in de mand. Wat wordt ik verwend!


Ma achter de naaimachine.

Nou, het is niet alleen werken hoor, ze doen ook leuke dingen :) Zoals vandaag zijn ze eens een keer een tijd alleen gaan winkelen terwijl ik in een vergadering van 4 uur lang zat op mijn werk.

9 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Wat heerlijk dat je ouders zo lekker bij je zijn. Paps mag ook wel een keer hier komen als hij zich verveeld hoor. Ik wil ook wel zo'n mooi bankje....

Geniet er maar van hoor.

Ik kan me helemaal voorstellen wat Bart allemaal niet voor leuke verrassingen voor dat beest in gedachten heeft.

gr Petra

9:58 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Volgens mij voelt dat voor ouders niet als werken. Als die van mij hier zijn willen ze ook altijd iets doen.....

2:56 a.m.  
Blogger kastelke said...

Wat heerlijk! Geniet maar lekker van de aanwezigheid van je ouders! (en zij van jou!)

3:51 a.m.  
Blogger Petra said...

Fijne ouders heb jij, zeg! Om jaloers op te worden! Fijn weekend!

1:41 p.m.  
Blogger Mariska said...

Haha, jullie hebben een stalker in de vorm van Rocky!

Bezige bijtjes die ouders van jou, Annemiek. En ze maken nog mooie dingen ook.

Geniet ervan!!!

4:32 a.m.  
Blogger @ndrea said...

Als ze nog een adresje in Californië zoeken zijn ze welkom hoor, die ouders van jou! Prachtbankje, had je zo mooi niet kunnen kopen! Hoe lang blijven ze nog?

1:17 a.m.  
Anonymous Anoniem said...

Wat heerlijk voor je Annemiek, en volgens mij genieten je ouders er net zo hard van. Mijn moeder komt hier altijd in de tuin rommelen, tuintherapie doemt ze dat hahaha. Wat een mooi bankje heeft je vader gemaakt, doet hij ook aan bestellingen hahaha. Geniet er maar van met zijn allen...

Boys will be boys, Ivo was een paar jaar geleden helemaal in zijn element toen hij als FOO bij de Mortiercompagnie zat...

8:02 a.m.  
Blogger Annemiek said...

Ik heb de bestellingen geplaatst :)

7:55 a.m.  
Blogger Sylvia said...

Doe mij ook zo'n vader! Ik kan ook nog wel een bijzet tafeltje gebruiken buiten.
groetjes

8:40 a.m.  

Een reactie posten

<< Home

Who links to my website?