dinsdag, juni 05, 2007

Vogels, laatste aflevering

Nog wat foto's van donderdag;




I'm hungry!!! Feed me!!!


Krijg ik niks? Dan maar een dutje doen. Ma houdt wel de wacht.


Dit was gistermorgen. De 2 grootsten zaten bovenop de 2 kleinsten. Het was de laatste keer dat we het gezin compleet zagen, 's avonds zaten er nog maar 3 in. Vanmorgen nog maar 1 en toen ik daar een foto van wilde maken stond die op en fladderde weg! Ik denk dat zo'n beestje zich schrikt de eerste keer airborne! Het ging stuntelig terwijl pa en ma boven in de boom zaten te panieken. Het kleintje zocht snel beschutting onder de struiken en even later zag ik de ouders er naar toe vliegen.
Dat was het einde van dit vogelverhaal.

Dan nog even een die niks met vogels te maken heeft:


Bart met een slang die hij gevangen had.

Vandaag zijn we nog eens naar het State Park in Watkins Glen geweest. Om een of andere reden zijn we hier al zo'n 10 jaar niet geweest. Het is er ontzettend mooi. Het plenste flink toen we aankwamen, maar 2 minuten later kwam de zon door, en het bleef de rest van de dag mooi weer!




Achter de waterval.
We hadden eigenlijk geluk dat het pas zo veel geregend heeft, want nu zit er veel water in de watervallen.

5 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Wat een prachtige foto's. Ik moet binnen kort ook weer een aantal uitjes bij elkaar krijgen, want ik krijg eind juni weer bezoek uit NL. Ik vind dit ook een mooi gebied.

Wat groeien die vogels snel zeg, pngelooflijk.

Off tropic. Dank je voor de tip over die papieren, ik laat het Shirley morgen gelijk even navragen
gr Petra

8:56 p.m.  
Blogger Petra said...

Ah ze zijn uitgevlogen. Gelukkig nog net op tijd wat fotootjes. Brrrr die slang. Wat voor "merk" was dit?
Prachtig de watervallen. Heel mooi!

5:37 a.m.  
Anonymous Anoniem said...

Ik geniet weer van alle mooie plaatjes en verhalen. Was ik maar vast met pensioen of heel rijk, dan ging ik dit allemaal met eigen ogen bewonderen!!!

7:31 a.m.  
Anonymous Anoniem said...

Het is net een docusoap van de vogels op je log, leuk ! @ Wendy hierboven...waarom niet mèt pensioen èn heel rijk hahaha. Huis verkopen, camper kopen en trekken. Zucht...daarom zijn de logkes zo leuk voor ons dagelijks kostje USA.
Thanks Annemiek !

8:28 a.m.  
Blogger Annemiek said...

PetravD; graag gedaan, alleen had ik even de namen door elkaar gehaald zie ik.

Petra; dat gaat snel he. Die slang is geloof ik een garter snake.

Wendy & Mary-Ann; met pensioen en ook nog rijk lijkt me wel een goede combinatie :)
Mary-Ann; misschien moet ik ook maar eens vertellen over een dag als maandag, toen een 12 urige werkdag uitliep op 13 uur, en waar ik amper gezeten heb. AHHHR...
Maar ehh, graag gedaan hoor, ik ben blij dat jullie het graag lezen!

8:51 p.m.  

Een reactie posten

<< Home

Who links to my website?