woensdag, december 13, 2006

Weer thuis!

Ik ben weer op mijn stekje, vannacht om half een waren we thuis. Micky had me in Syracuse gehaald, het was goed om hem weer te zien!
We hebben in ons eigen huis moeten inbreken, omdat de kinderen het kettingslotje op de deur gedaan hadden. Ze waren met geen mogelijkheid wakker te krijgen. De deurbel, bellen met de mobiele telefoon, roepen, op de muur onder hun raam slaan, niks hielp. We zijn toch binnen gekomen, maar het was een hele toer. Wat een waakhonden hebben we zeg! Die zaten alleen maar te kijken naar wie er binnen kwam. Niks geen grom of blaf hoor.

Vanmorgen zag ik Tim en Niels weer, het was natuurlijk leuk om ze weer te knuffelen (en ze lieten het deze keer ook nog toe).

Ik ben best goed bijgeslapen, en geen jet lag. Dat was in Nederland wel even anders.

Vandaag eens alles uitgepakt:

Wat een buit!

Ook nog gewandeld met de hondjes (veel hebben ze deze week niet gedaan), wat in huis gedaan, en Niels opgehaald om naar de tandarts te gaan.
Weer thuis liet ik Tim en Niels zien wat voor lekkers ik meegenomen had, en ze kregen er wat van.

Verhaaltjes en foto's van Nederland zullen nog volgen.

7 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Welkom thuis.
Ik zal je mijn adres even geven dan kun je vast de kroepoek en bastogne koeken opsturen want zo te zien heb je veelsteveel meegenomen :)
Was zeker wel weer leuk even in "the old country" ?

8:52 p.m.  
Blogger kastelke said...

Ha, Blips kent Bastognekoeken! Een ware kenner!

Als je zo zonder je gezin 'op vakantie' gaat, dan is het weer dubbel zo fijn om terug thuis te zijn, niet?
Aiaia, ik hoop dat jullie er een hele tijd over gaan doen om die buit weggewerkt te krijgen, want zoveel snoep... Maar het zien er allemaal heel lekkere dingen uit, dus je zal veel discipline aan de dag moeten leggen om dat slechts geleidelijk aan te verorberen! Succes!

2:08 a.m.  
Blogger Petra said...

Weer veilig thuis!!!
En met een hele mooie buit trouwens ook ;-)
Groetjes Petra

5:59 a.m.  
Anonymous Anoniem said...

Welkom thuis Annemiek, Grappig om te zien wat je allemaal mee hebt genomen, het lijken mijn boodschappen van vanmorgen wel.
*** Happy Holidays ***

7:58 a.m.  
Anonymous Anoniem said...

Je hebt met deze foto mij nog wat suggesties gegeven wat ik even moet toevoegen aan het boodschappelijstje Dat over 7 dagen mijn lekkers komt bezorgen.

Blij dat je zulde "goede" waakhonden hebt.

Ik ben benieuwd naar de verhalen en de foto's

gr Petra

1:02 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Wat grappig dat jullie honden niet eens blaften bij jullie 'inbraak'... Die jongens zijn echte slaapkoppen, zeg!

Welkom thuis!

Groetjes,

3:09 p.m.  
Blogger Annemiek said...

Blips, de kroepoek is al bijna op :)
Elke & Petra; het is ook wel weer fijn om thuis te zijn. Die buit proberen we een beetje te ratsoeneren, moeilijk hoor.
Mary-Ann & Wendy; weet je, je ogen zijn altijd groter dan de koffer :)
Petra; goed dat je er wat ideeen van hebt opgedaan voor jouw bestelling.
Hilde; we zullen dat "waak" maar weglaten bij die hondjes van ons.

2:17 p.m.  

Een reactie posten

<< Home

Who links to my website?