zondag, december 03, 2006

Kerst versieringen

Gisteren hebben we de kerstboom gehaald en opgezet. Ongeveer 2 kilometer hier vandaan is een plek waar je bomen kunt kopen. Je krijgt een zaag en een zeil mee (om de boom mee te slepen), en je kunt er zelf een gaan uitzoeken. Heel leuk om te doen, en het duurt altijd wel even eer we het eens kunnen worden. Deze keer is de boom niet te groot en niet te klein. Jammer genoeg was het geheugenkaartje van mijn camera net vol, dus dit keer heb ik er geen foto's van. Helaas, want het was wel een leuk gezicht hoe we de boom in de auto hadden en Bart moest er nog bij; hij zat in een hoekje met de boom over zich heen.


De kerstboom in daglicht.


En 's avonds met lampjes. Links onder de boom liggen de hondjes. Ze wisten even niet wat ze hiervan moesten denken. Die kerstballen waren toch wel interressant, maar tot nu toe is er niks gesneuveld.

Verder nog wat andere kerstversierselen:

Kerstkrans, elk jaar komt er iets van betekenis voor dat jaar in te hangen. Er hangt nog niet zo veel in, omdat ik er pas een paar jaar geleden mee begonnen ben.


De kerst quilt hangt weer. Dit was een stuk stof, ik het de stukjes niet zelf in elkaar genaaid. Wel heb ik de vulling tussen de 2 stoffen gedaan, en het geheel doorgequilt, iets waar ik geloof ik 3 jaar over gedaan heb. Maar nu hangt het er elke kerst toch mooi.


Het kerstdorpje, deze keer staat het voor de boekenkast. Niet zo mooi, maar het hondebedje ligt op de plek waar het normaal staat. Ik denk niet dat de hondjes goed met veranderingen omgaan, vandaar dat we ze maar op hun plekje laten.

Vanavond zijn we samen voor Tim's verjaardag geweest uit eten, en daarna Bart weer uitgezwaaid. Hij heeft al zijn laatste schoolweek, volgende week examens, en dan zit het eerste semester er alweer op.

Ik heb mijn koffer klaar staan, een vreemd gevoel. Ik heb nog niet het idee dat ik echt ga. Mijn ticket was deze week veranderd. Ik had geboekt zodat er een uur tussen de vluchten zat, maar het vliegschema was veranderd, waardoor er maar 45 minuten tussen zat. Expedia heeft het netjes opgelost, nu ga ik met een eerdere vlucht, alleen moet ik nu 3 uur tussen vluchten wachten. Dat is in ieder geval beter dan de vlucht missen.
Nederland, watch out, here I come!

9 Comments:

Blogger Guus said...

Wanneer vertrek je, morgen al?

Goede reis!

6:25 p.m.  
Blogger Annemiek said...

Morgen ja, en dan kom ik dinsdag ochtend aan.

6:35 p.m.  
Blogger Petra said...

Wat een mooie kerstboom!
Goede reis en heel veel plezier in NL!!
Petra

6:51 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Leuk he die kerstversieringen.

Goede reis en doe ze daar ook de groeten van mij, Blips die kennen ze daar wel. Of oh nee dat is m'n nick naam,

groeten van Klaas.

10:35 p.m.  
Blogger kastelke said...

Heel gezellig! In Nederland ga je, vrees ik, het nog even zonder kerstbomen moeten doen...
Prettige reis!

2:32 a.m.  
Anonymous Anoniem said...

Hé Annemiek, heel veel plezier in NL. Je hebt een erg mooie boom, en het lijkt me geweldig om een keer TIMBER te roepen als je een echte kerstboom omhakt. Gezellige sfeer weer in huis. Goeie vlucht in ieder geval...! Groetjes...

10:40 a.m.  
Blogger Annemiek said...

Hi, vanuit Nederland. Een goede reis gehad, en ben eindelijk wat bijgeslapen. Hopelijk zal ik later de verhaaltjes schrijven.
Hier staat inderdaad nog geen kerstboom!

3:27 a.m.  
Anonymous Anoniem said...

Veel Plezier in Nederland. Geniet ervan!!!

Groetjes uit het koude NY
Petra

1:12 p.m.  
Blogger Petra said...

Hey je bent veilig aangekomen!
Wellicht zal het aantal kerstbomen met de dag stijgen ;-)
Veel plezier!!!!
Groetjes Petra

4:33 a.m.  

Een reactie posten

<< Home

Who links to my website?