dinsdag, maart 21, 2006

Biego the beagle

De lente begon hier met sneeuwbuien, ik kon het huis van de buren niet eens zien. Ik geloof dat we in maart al meer sneeuw hebben gehad dan in januari.

Vandaag kreeg ik nog een leuke verrassing van Jolande die belde vanuit Nederland. Gewoonlijk bestaat ons contact nog uit ouderwets brieven schrijven. Heel leuk om even bij te kletsen. We kennen elkaar uit de opleiding van verpleging, wat toch al 25 jaar geleden is. Met sommige mensen pik je gewoon het gesprek weer op, hoe lang je elkaar dan ook niet gezien hebt.
Verder was het een rustige dag.

Hoe kunnen honden toch de tijd weten? Biego zit om 3 uur voor het raam uit te kijken naar Bart en Tim, en om 4 uur voor Niels. Micky komt niet altijd op dezelfde tijd thuis, dus daar gaat hij zich niet voor zitten. Als ik thuis kom van mijn werk staat hij wel weer voor het raam.

4 Comments:

Blogger Petra said...

Ah wat een lieverdje die Biego.
Lekker kussentje onder zijn billen en wachten op de baasjes.
Zo lief.....

Groetjes Petra

7:55 p.m.  
Blogger Petra said...

Leuk, he, zo'n vriendschap! Ik heb dat ook met een paar mensen, je kunt elkaar jaren niet zien en dan is het net of je elkaar gisteren nog hebt ontmoet.
Brynna weet altijd precies wanneer Saskia uit school komt, inderdaad. Wij hebben ons daar ook al vaak over verbaasd. De andere twee zijn minder betrouwbaar.

8:00 p.m.  
Blogger kastelke said...

Ongelooflijk hé, sommige honden!
Ik heb het al een paar keer aan de hand gehad dat mijn man vanuit de wagen naar me belde, en dan zei "ik leg op want ik ben aan de rotonde". Dan is hij dus zo'n 250 meter van onze deur. En nét op dat moment (terwijl ik nog aan de lijn hang), begint de hond te piepen en gaat ze voor de deur staan kwispelen. Zou ze het geluid van de auto dan horen? Maar we wonen aan een vrij drukke weg...
't Is een mooie foto in ieder geval, moet en eens wat meer doen, zo'n foto van Biego plaatsen!

5:53 a.m.  
Blogger Annemiek said...

Leuk dat andere honden dit ook hebben!
Wendy, op de foto ziet het blauw er nog mooi uit, in het echt is het tamelijk aan het vervalen :-(

7:38 p.m.  

Een reactie posten

<< Home

Who links to my website?