zondag, maart 19, 2006

Happy birthday to me :-)


Wat een verrassing, ze hadden voor me versierd, iets dat ze nog nooit gedaan hebben. De lieverds.
De boys hadden allemaal hun best gedaan om wat leuks te vinden voor me. Van Tim kreeg ik een bus om de Senseo in te doen, van Bart een mooi zeeppompje, van Micky een geheugenkaartje zodat ik meer foto's kan maken, en van Niels deze potjes voor aan de muur.
Verder was het een gezellige dag, lekker thuis met de familie, veel telefoontje (we zijn weer helemaal bij), en lekker uit eten.

5 Comments:

Anonymous Anoniem said...

He, prettige verjaardag, Annemiek! Enne, hoe oud ben je nu? Of is dit staatsgeheim...

Wel gezellig als de mannen hun best doen om 'de vrouw des huizes' te plezieren. Dat doet eens deugd, niet?

Groetjes,

8:55 p.m.  
Blogger Petra said...

Happy birthday to you, happy birthday to you, happy birthday, dear Annemiek! Happy birthday to you (en tussen de regels in telkens cha cha cha ;)). Nog vele jaren gewenst!!!

9:55 p.m.  
Blogger kastelke said...

Gelukkige verjaardag, Annemiek!!!!

(en weet je, ik was zelf jarig op 18 maart, dus jouw verjaardag ga ik nu heel goed kunnen onthouden!)

2:57 a.m.  
Blogger Petra said...

Gefeliciteerd nog met je verjaardag. Zo te horen ben je flink verwend!
Enne we kijken uit naar de extra foto's van je nieuwe kaartje ;-)
Groetjes Petra

8:12 a.m.  
Anonymous Anoniem said...

Beste Annemiek, misschien te laat, maar alsnog gefeliciteerd!

Laurens&Roald

2:25 p.m.  

Een reactie posten

<< Home

Who links to my website?