zondag, januari 29, 2006

Micky vond gisteren dat ik nog maar een keer moest gaan skien. Zo gezegd, zo gedaan. We lieten de kinderen gewoon verder slapen en vertrokken, aangezien die toch geen zin zouden hebben om mee te gaan. Het was weer een stralende dag en ik heb een uurtje geskied terwijl hij zijn ontbijt ging eten en de krant lezen. Het was zo vroeg nog vrij rustig, maar toen we weg gingen arriveerden er nog meer bussen.


Biego en het laatste restje van de grote sneeuwbal in de achtergrond.

De kinderen waren inmiddels op, en na de lunch hebben ze wat buiten gespeeld. Tim en Niels in hun t-shirt, zo warm was het toch niet. Biego en ik hebben een stuk gewandeld. Hij heeft wat aan een van zijn heupen, en kan maar moeilijk op gang komen. Als hij eenmaal weer loopt gaat het goed, tot hij weer een tijdje ligt. Dan kan hij moeilijk opstaan. Gisteravond moest ik hem de trap opdragen. De kinderen realiseren zich dat hij een dagje ouder wordt en vooral Niels heeft het er wat moeilijk mee.


Tim en Niels stonden aan de rand, terwijl Bart sneeuwballen naar hun gooide.



Tijdens ons wandelingetje.

Nog iets om even bij stil te staan; het was gisteren 20 jaar geleden dat de Challenger explodeerde. Dat is een van die dingen waarvan ik nog precies weet waar ik was toen ik het hoorde. Dat was een ramp die op iedereen grote indruk gemaakt heeft.

4 Comments:

Blogger Petra said...

Wat lekker weer even geskied!!
En lekker met Biego aan de wandel. Ik weet van een hondenforum dat er mensen zijn die wat homeopatisch geven aan hun honden voor hun gewrichten. Misschien is dat ook wat voor Biego. Vooral voor oudere honden zou dat heel goed helpen. Als je wilt kan ik wel even navragen wat ze precies geven?
Groetjes Petra

12:17 p.m.  
Blogger kastelke said...

Het verdriet dat je hebt als je je hond moet afgeven, dat was voor ons een van de argumenten om geen hond te kopen. Maar uiteindelijk hebben de 'toch kopen' argumenten het gehaald, en daar ben ik heel blij om. Dusza is zo'n lieve schat in huis, je hebt er zoveel vriendschap van, altijd blijgezind!

Het moet zalig zijn om het grootste deel van de tijd zo'n mooie blauwe hemel te hebben, ook al is het koud. Het grijze en grauwe dat we in Belgiƫ en Nederland kennen is om depri van te worden. :-(

2:05 a.m.  
Blogger Petra said...

Jij ook lekker geskied dit weekend zie ik! En ik voel met je mee over een hond die ouder wordt. Moeilijk, hoor! Brynna lijkt niet gebaat bij de middeltjes, die dierenarts (tegen exorbitante prijzen!) geeft.

7:36 p.m.  
Blogger Annemiek said...

We hebben nu Cosequin voor Biego besteld, dat raadde iemand op mijn werk aan. Er zit glucosamine in.
Petra, als je nog iets anders weet, laat maar horen.
Elke; ja, het is erg als je opeens zonder moet, maar de jaren vriendschap maken dat helemaal goed.

8:10 a.m.  

Een reactie posten

<< Home

Who links to my website?