woensdag, maart 28, 2012

Weer terug!






Dag Kessel, hallo Ithaca. Ik ben weer goed thuis beland, en het begint hier meteen weer met werken. Hopelijk heb ik volgende week wat tijd om foto's en een kort verslagje te plaatsen. Het was in ieder geval een heerlijke tijd. Ik was al 3 jaar niet meer in Nederland geweest en toch voelde het meteen heel gewoon deze keer, net alsof ik er net nog geweest was. Niet zo dat toeristische gevoel dat ik gewoonlijk even heb. Het was leuk om de familie te zien en leuke dingen samen te doen!

4 Comments:

Blogger duijsensfamily said...

Wat grappig dat je in Kessel was! Jij bent toch niet verantwoordelijk voor het uitbreken van de vogelgriep aldaar? ;-)))
Welkom thuis dan!

3:23 p.m.  
Blogger Annemiek said...

Ik had nog niet eens van die uitbraak gehoord. Hoe dat me nu is kunnen ontgaan, geen idee.

8:18 p.m.  
Blogger Annemiek said...

Ik had nog niet eens van die uitbraak gehoord. Hoe dat me nu is kunnen ontgaan, geen idee.

8:18 p.m.  
Blogger Herm said...

In Kessel is ook geen vogelgriep geweest.Dit was in Kelpen - oler.
Dit 40 km zuidelijker.

7:01 a.m.  

Een reactie posten

<< Home

Who links to my website?