maandag, maart 19, 2012

Tekenen van lente

Ganzen zwemmen 2 bij 2, eekhoorntjes rennen elkaar achterna op een boomstam, vogeltjes zijn huisjes aan het bekijken, wakker worden van vogelzang, allemaal tekenen van lente. Een lente die dit jaar wel heeeeel erg vroeg is. Als je naar het blog van vorig jaar maart kijkt zie je nog een dik pak sneeuw en een trip naar een ijzing Niagara Falls en Toronto in deze tijd. Nu staan de krokussen al een week te bloeien en vanmorgen zag ik de narcissen ook bloeien. De komende week wordt het hier zelfs warmer dan in Nederland. Zal ik maar hier blijven dan?

De koffer is gepakt, straks begint mijn bliksembezoek aan Nederland. Vindt het wel toepasselijk dat ik op de dag dat ik een halve eeuw op deze wereldbol ben terug ga naar mijn wortels. Ik heb er zin in. See ya!

6 Comments:

Blogger Bibi said...

Van harte met je verjaardag, Annemiek, heel veel plezier! Neem voor die arme hollanders maar een beetje zon mee van ons;-)

3:53 p.m.  
Blogger Petra said...

Veel plezier! En gefeliciteerd met je verjaardag.

6:41 p.m.  
Blogger duijsensfamily said...

veel plezier! Je bent er net wat eerder dan ik!
Maar ik hoorde laatst van Elke da we samen jarig zijn vandaag! Dus alsnog van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Hoop dat je een leuke dag had en veel plezier in NL!

Groetjes,
Claudia

11:16 p.m.  
Blogger Herm said...

Deze reactie is verwijderd door de auteur.

8:05 a.m.  
Blogger Herm said...

Bibi; dank je. Ik geloof dat ik een beetje zon mee heb gebracht, het is hier ook lekker.

Petra; dank je.

Claudia; nou ook toevallig. Jijn ook nog happy birthday!

Annemiek

8:06 a.m.  
Blogger Petra said...

Zag je foto op Facebook in NL.
Geniet er lekker van!

3:49 p.m.  

Een reactie posten

<< Home

Who links to my website?