vrijdag, december 24, 2010

Merry Christmas!

De jongens en Giulia hadden vandaag opeens zin om te gaan sleeen. Het is hier dan wel berekoud, maar nog niet zo heel veel sneeuw. Het is net genoeg wat er nog ligt. Nu hebben ze genoeg sleeen voor z'n allen, maar toen ik laatst in de winkel was zag ik een extra lange slee. Die heb ik gekocht, net zo veel voor mij als voor de jongens. Toen ik ze zo zag sleeen kon ik dat kado niet meer tot morgen achter houden en kregen ze die vandaag al.


Daar gaan ze.

Ze kregen opeens de inval om koekjes te maken, en dat werd een heel groepsproject met veel plezier en gekheid.






Het resultaat.


De meesten zijn al op.

Aan iedereen een zalig Kerstfeest gewenst!

Merry Christmas to everyone!

5 Comments:

Blogger Petra said...

Jullie ook veel plezier met zijn allen! Merry Christmas!

4:54 p.m.  
Anonymous Bianca said...

Die zien er lekker uit die koekjes ! heel veel plezier met de nieuwe slee en Merry Christmas !

5:48 p.m.  
Blogger Herm said...

Wij wensen allen een fijne Kerst en een gezond 2011.

Pa & Ma

7:51 a.m.  
Blogger Petra said...

Wat leuk zo sleeen!!!
Hele fijne kerstdagen gewenst.

12:27 p.m.  
Blogger Bibi said...

Leuk hee zo'n lange baan;-)Het is een gezellige boel bij jullie!

8:57 a.m.  

Een reactie posten

<< Home

Who links to my website?