woensdag, november 03, 2010

Late foto's

Een beetje laat, een paar Halloween foto's. Ik had avonddienst, vandaar geen foto's van de avond. Op het werk was het de middag druk, maar 's avonds is wel iedereen aan het trick or treating geweest want het was erg rustig.


Giulia attacking a pumpkin.


The result.


Bart holde de linkse pompoen uit, en ik maakte me er gemakkelijk vanaf met uitsnijden.


Vingerkoekjes die ik naar mijn werk meebracht, en Giulia nam er wat mee naar haar vriendinnen. Ze zijn 's avonds gaan trick or treating.

Labels:

5 Comments:

Anonymous Bianca said...

Ha ha dat ziet er leuk uit die pompoenen, eigenlijk best nog wel knap dat er niet meer mensen met enge snijwonden rondlopen ervan ;-)

8:16 p.m.  
Anonymous www.vandijkjes.punt.nl said...

Zo te zien ghad ze er erg veel lol in..

gr petra

9:25 p.m.  
Blogger Petra said...

Inderdaad, de lol is het belangrijkste toch?
En ik vind die van Bart eigenlijk heel leuk!

7:37 a.m.  
Blogger Bibi said...

Grappig die pompoen die zijn 'ingewanden' uitkotst! en die vinger koekjes ook trouwens

9:33 a.m.  
Blogger Petra said...

Leuke foto's! Ik heb ook even over die overgeefpompoen gedacht. Die koekjes zien er griezelig uit.

3:22 p.m.  

Een reactie posten

<< Home

Who links to my website?