zaterdag, januari 09, 2010

Sneeuw foto's













Labels: ,

5 Comments:

Anonymous Inge said...

Arme hondjes zullen wel een koude buik hebben. Maar zo te zien hebben de jongens veel plezier!

9:55 p.m.  
Blogger Petra said...

Leuk! Ga je nu mee naar de Bahama's voor een warmte reisje? Ik ben op zoek naar een reisgenote.

11:06 p.m.  
Blogger Annemiek said...

Inge; vooral Bitz, de kleinste rilt als ze een tijd buiten is, maar vindt sneeuw zo leuk dat ze ook weer niet naar binnen wil.

Petra;ik zou wel willen, maar dat gaat niet lukken ben ik bang. Ben nog nooit in de Bahama's geweest.

5:48 a.m.  
Blogger Bibi said...

Jeetje wat een dik pak!!
Ik krijg het al koud als ik ernaar kijk ;-).

12:00 p.m.  
Blogger Petra said...

Geweldige filmpjes!
De staartjes vallen er haast af van het kwispelen. Zo leuk om te zien hoe ze met de kop helemaal onder de sneeuw duiken.

Maarre.... dat is pas echt een dik pak sneeuw!

6:00 p.m.  

Een reactie posten

<< Home

Who links to my website?