donderdag, december 31, 2009

Gelukkig nieuwjaar!

Op verschillende blogs lees ik korte samenvattingen van de afgelopen 10 jaar. Ik had het er gisteravond over met het gezin. Wat is er bij ons veranderd? We zitten nog in hetzelfde huis, hebben nog dezelfde baan, en dezelfde echtgenoot (gelukkig maar.) Tim maakte een lijst met alle dieren die we in die 10 jaar achter in de tuin begraven hebben.... 3 hamsters, 2 konijnen, 2 cavia's, 1 hond, en een stuk of 5 kippen.

De veranderingen zitten vooral in onszelf. De kinderen zijn van kind naar tieners en volwassenen gegaan, met alles wat daarbij komt kijkten. We hebben er gezinsuitbreiding bijgekregen met 3 gastdochters, en 2 honden.

Ik ben niet goed in samenvattingen, dus daar laat ik het bij.

Ik wens iedereen een goed 2010. Dat het een jaar vol geluk mag zijn, met veel mooie dagen, en dat je zelfs op een slechte dag een sterretje mag vinden.

6 Comments:

Anonymous Bianca (Hollandranch) said...

Dat heb je mooi geschreven en wij wensen jullie van harte hetzelfde !

7:23 p.m.  
Blogger Mariska said...

Ik wens jullie ook een prachtig jaar toe!
Groetjes,
Mariska

2:19 p.m.  
Blogger Petra said...

Jullie met zijn allen ook een heel gezond en gelukkig 2010 gewenst!!! Ik hoop op nog veel ontmoetingen.

4:30 p.m.  
Anonymous Inge said...

Ik hoop dat wij het de komende jaren een stuk rustiger krijgen - meer zoals bij jullie :D

8:25 p.m.  
Blogger Ymkje said...

Een vrolijk 2010!

10:21 p.m.  
Blogger Bibi said...

Hahaha die lijst is erg grappig!
Ik wens jullie een heel mooi, gelukkig, gezond en liefdevol 2010 en dat dit jaar ook alle dieren maar gezond mogen blijven ;-).

10:44 a.m.  

Een reactie posten

<< Home

Who links to my website?