woensdag, april 15, 2009

Carnival

Op Engelstalige blogs over verpleegkunde kom je regelmatig een Blog carnival tegen. Bij een blog carnival kunnen mensen een aflevering uit hun blog insturen en al deze artikelen worden door de beheerder van het gastblog bij elkaar gezet en verteld er iets over. Bram, een Nederlandse student verpleegkundige, heeft een blog met veel interessante artikelen en links en is een verpleegkunde blog carnival begonnen in het Nederlands, waarvan hier de eerste aflevering. Dus ga er maar eens kijken!

5 Comments:

Blogger kastelke said...

He, Annemiek, en jij doet ook mee! Leuk!
Internet is toch echt wel een geweldig middel om info te verspreiden. Ik ben helemaal fan!

2:56 a.m.  
Blogger Petra said...

Weer wat geleerd! Had er echt nog nooit van gehoord. Een blog carnival, best grappig ;-)

10:33 a.m.  
Anonymous Anoniem said...

Bedankt voor de link, heeft al het een en ander aan hits opgeleverd, altijd leuk (ook om te zien dat mensen nieuwe dingen leren)

Eén puntje: ik ben een student verpleegkunde, nog geen verpleegkundige. Die eervolle titel valt mij dus nog niet ten deel, al wordt er hard aan gewerkt natuurlijk.

groet Bram

5:45 p.m.  
Blogger Petra said...

Daar had ik nog nooit van gehoord, wat een goed idee!

6:04 p.m.  
Blogger Annemiek said...

Het is veranderd Bram, ik had er overheen gelezen in je intro. Des te knapper dat je zoveel tijd en zorg aan je blog besteed!

6:29 p.m.  

Een reactie posten

<< Home

Who links to my website?