vrijdag, juli 20, 2007

Nostalgie?

Ik heb hier wat plaatjes zitten kijken van de 91e Nijmeegse vierdaagse. Mijn eerste vierdaagse was de 65e, kun je nagaan hoe lang het al geleden is. Voor Micky en mij brengt het altijd herinneringen terug. We kenden elkaar nog niet zo lang, en ik had hem over gehaald om een keer mee te lopen. We hebben ons tijdens 4 dagen van 50K beter leren kennen! Als je daarna elkaar niet naar de keel vliegt zit het wel goed :)

Nog een dikke proficiat aan pa en ma die vorige week de vierdaagse van Apeldoorn gelopen hebben. Elke dag 20K, ik weet niet of ik dat nu meteen zou kunnen!

Het is best een drukke week geweest. Wat extra gewerkt, vandaag nog naar een vergadering, maar dan is het 2 weken vakantie! We vertrekken zondag naar Virginia Beach. Het wordt steeds moeilijker met die tieners om de tijd te vinden dat we allemaal samen weg kunnen, en wie weet hoe lang we dat nog samen kunnen doen.

Vanavond gaan we naar de musical Hair. De reviews zijn goed. Ik was al gek op de muziek lang voordat ik de film Hair zag. Eens kijken of ik nog wat hippie-achtige kleren kan opduikelen :)

5 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Ja dit is echt een nostalgisch logje!!!

10:00 a.m.  
Blogger Petra said...

Een hele fijne vakantie gewenst!

1:22 p.m.  
Blogger Petra said...

Fijne vakantie (hopelijk zien we jullie donderdag) en ik hoop, dat Hair zo leuk is als het klinkt!

6:01 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Die pa van jou heeft wel een prachtige conditie : neen, dat zie ik mezelf toch niet doen. 20km per dag lopen???

En jullie 50 km? Euh, dat heb ik allemaal nooit gekund. 'k Zal toch eens moeten beginnen trainen, vrees ik. Zoveel sportieve bloggers... pff, ik word er stil van!

Groetjes,

11:41 p.m.  
Blogger Jasmino said...

Heel fijne vakantie, en was Hair ent zo leuk als je verwachtte? Wel leuk om in stijl te gaan, hoor!

2:55 a.m.  

Een reactie posten

<< Home

Who links to my website?