vrijdag, april 06, 2007

Vrolijk pasen!

Er wordt momenteel weer hard gewerkt om de State Parks klaar voor opening te krijgen. Elk jaar moet er veel steen geruimd worden en vandaag stond er een stukje over in de krant. En op de website ook nog een filmpje. Het is wel leuk om eens te zien hoe het gedaan wordt door mensen hangend aan touwen. Ook geen gemakkelijk baantje lijkt me, en ik heb er weer een naam van een baan bijgeleerd; het zijn "scalers" die dit werk doen.

Deze week heb ik zitten werken aan wat schrijfwerk voor mijn lessen, en ik ben er gaar van. Ik ben goed in het uitstellen (even de was doen en dan begin ik aan huiswerk, nee, ook nog even stofzuigen, en dan begin ik, nee, toch ook nog even met de honden wandelen, en dan, nee, nog even....)tot ik het echt niet meer uit kon stellen. Nu ben ik er echter goed mee op gang. Het komt wel goed, en ik heb er plezier in.

Ik wens iedereen alvast een fijne pasen!
De paaseitjes (allemaal van onze eigen kippen) zijn hier alvast geverfd.


Ik vond het wel een kleurig assortiment geworden.

5 Comments:

Blogger kastelke said...

Mooie kleurtjes, inderdaad!
Annemiek, ik heb er ook zo'n kunstje van weg om altijd maar uit te stellen. Maar ik vind dat niet echt uitstellen, want ik gedachten ben ik al met die taak bezig hoor! Ik formuleer al dingen in m'n hoofd. Maar toch moet ik die 'stress' van de tijdsdruk over me heen krijgen om écht in gang te schieten en iets op papier te zetten. En dan gaat dat ook relatief snel, omdat het al grotendeels in m'n hoofd zat.
Vrolijk Pasen (of moet/mag ik 'zalig' Pasen zeggen?)!

2:40 a.m.  
Blogger marijke said...

Ik stel ook altijd uit, maar net andersom dan jij blijkbaar: Nog effe mijn huiswerk maken, en dan stofzuigen-afwassen-... ;-) En ik moet inderdaad ook die deadline hebben: geen deadline wil bij mij zeggen geen vooruitgang.

10:36 a.m.  
Anonymous Anoniem said...

Dat kan ik dus niet. Als ik iets moet doen dan heb ik geen rust en doe het het liefs gelijk. Kan soms ook vervelend zijn. Ben wel eens midden in de nacht opgestaan omdat ik nog "iets" moest doen wat waarschijnlijk ook de volgende morgen nog prima had gekunt.

Jullie ook vrolijk Pasen

gr Petra

10:24 p.m.  
Blogger Petra said...

Mooie eitjes, zelf verven hebben we al jaren niet meer gedaan. Meestal komen we op Pasen thuis of net de dag ervoor. Er worden wel altijd eieren gezocht.
Hoe herkenbaar, het tot het laatste moment uitstellen! Dan werk ik ook het efficientst, als ik weet, dat iets klaar moet zijn.

8:05 p.m.  
Blogger Annemiek said...

Elke; klopt, ik ben er in gedachten ook al mee bezig, en dan gaat het misschien daarom wel sneller.

Hi Marijke! wel grappig hoe iedereen op een andere manier werkt. Het eindresultaat moet toch zijn dat het af is. (ik ga ook eens op jouw blog rondneuzen, en leuk om je hier te zien).

Petra; haha, dat lijkt me ook erg moeilijk. Nee, midden in de nacht opstaan zie ik mezelf niet gauw doen!

Wendy :)

Petra; deze manier van verven is wel supersnel. Leuk dat ze bij jullie ook nog graag eitjes zoeken.

10:51 p.m.  

Een reactie posten

<< Home

Who links to my website?