donderdag, september 14, 2006

Prietpraat

Toen ik in mijn dagboek van 5 jaar geleden aan het neuzen was kwam ik het volgende tegen, en ik moest zo lachen. Ik was het helemaal vergeten.
Niels hoorde dat Micky en ik in Griekenland op huwelijksreis waren geweest; zegt Niels "Ik was daar ook".
Micky: "O ja?".
Niels: "Ja, ik was in mama's buik".
Micky: "Wat deed je daar?"
Niels: "Ik speelde "rock, paper, scissor" (=steen, papier, schaar) met Bart en Tim om te zien wie er het eerste uit zou komen. I lost every time".

3 Comments:

Blogger Petra said...

Ha, ha, prachtig!! En gelukkig, dat je hondje nog niet zo ver weg was, dat was schrikken, vast!

5:03 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Kinderen kunnen er soms wat uitkramen, niet??

Misschien aan een metalen ketting leggen? Wel ondeugende, lieve hondjes, zeg!

Groetjes,

1:50 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Leuk dat je het ook hebt pgeschreven ! Het rock, paper, scissors word hier in ere gehouden, net als criss/cross applesauce !

4:41 a.m.  

Een reactie posten

<< Home

Who links to my website?