dinsdag, mei 16, 2006

Spuitje


Verbazend hoe snel alles nu opeens groeit. Het is een explosie van groen en elke week weer een nieuw bloemetje. Nu het geregend heeft zijn mijn allergien ietje minder, gelukkig.


Naar college gaan gaat met de nodige papierwinkel gepaard, en een van de dingen die ingevuld moeten worden zijn de immunisatie papieren. Vorige week had ik ze al afgegeven bij de artsenpraktijk en een afspraak gemaakt voor Bart's meningitis spuit. Als ze in een "dorm" gaan wonen met zo veel studenten bij elkaar wordt het ten hoogste aangeraden om deze spuit te halen.
De kinderen gaan nog altijd naar een kinderarts, ze kunnen er terrecht tot hun 21e. Het is wel grappig om zo'n grote kerel als Bart daar te zien tussen de kleintjes. Ik haalde hem op school op, en hij kreeg zijn spuit. Hij mocht zelfs een sticker uitzoeken :-)

4 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Goh, kan je tot je 21ste naar een kinderarts? Dat wist ik niet... Ralph (6) en Madu (3) gaan er natuurlijk nog steeds naartoe, maar ik ben er nog nooit 'grote' kinderen tegen gekomen...

Leuk dat hij nog een sticker mocht uitkiezen :-)

Groetjes,

10:06 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Beste Annemiek,

Wat goed dat de plantjes het daar nog steeds doen nadat we ze hadden volgepompt met lood. mijn mail heeft een tijdje niet gewerkt, maar doet het nu weer(gelukkig!). Is de creek weer overstroomt sinds dat we bezig waren geweest? Groetjes,

Laurens

4:15 a.m.  
Blogger Annemiek said...

Ik denk dat hij niet tot zijn 21e naar de kinderarts zal gaan.
Laurens, misschien doen de plantjes het daarom wel goed (het waren trouwens koper kogeltjes). De verf is ook zo goed als weg geregend van de bomen, en de creek omlegging houdt het nog steeds.

7:14 p.m.  
Blogger Mariska said...

Haha, tot je 21ste naar de kinderarts!
Toen ik zestien was, werd ik geopereerd aan mijn blindendarm. Ik had toen net een vriendje en vond mezelf zooooo volwassen en vond het dus echt belachelijk dat ik op een kinderafdeling lag. Nu (14 jaar verder) moet ik toch wel toegeven dat ik destijds inderdaad nog een kind was....

3:23 p.m.  

Een reactie posten

<< Home

Who links to my website?