zondag, mei 14, 2006

Moederdag

Ik hoop dat alle moeders een fijne moederdag gehad hebben!
Hier was het een rustig dagje. De kinderen konden zich niet inhouden en hadden me gisteravond al ieder een kadootje gegeven. Nu is een kadootje niet het voornaamste van moederdag, maar het was wel lief van hun. Ze hadden allemaal tuin-dingetjes.


Van Niels een paar van deze tuinlampjes, en van Bart dit konijn. (Als het maar geen andere konijnen aantrekt).


Van Tim kreeg ik deze vlinder; de pootjes zijn belletjes die een tinkel geluid maken in de wind. Micky bracht me vandaag rozen, in struikjes vorm dan wel. Dat werd weer gaten graven. Hopelijk zullen ze het goed doen, maar ik heb toch gezegt dat ik voorlopig niks meer hoef waar ik gaten voor moet graven, want dat was me toch weer een stenenoogst!

3 Comments:

Blogger Petra said...

Moeilijk,he, met die harde grond! Leuk, die vlinder!!

9:59 p.m.  
Blogger kastelke said...

Hoe schattig, die cadeautjes! Werken die lampjes op zonne-energie?

4:13 a.m.  
Blogger Petra said...

Rozen en een mooie vlinder en konijn. Flink verwend Annemiek!

8:41 p.m.  

Een reactie posten

<< Home

Who links to my website?