zondag, februari 05, 2006

Schuiten

Vandaag was de laatste dag van "tax-free week" in New York, een week waarin er geen belasting geheven wordt op kleding en schoenen. Micky was gisteren al met Bart gaan winkelen, en vandaag kwam Niels erachter dat hij ook wel een paar nieuwe schoenen kon gebruiken. Dus nadat we Tim gehaald hadden die bij een vriendje was blijven slapen, en Bart bij zijn werk hadden afgezet, gingen we even naar de mall. Niels bleek nogal een moeilijke klant te zijn om schoenen voor te vinden die hem aanstonden. Uiteindelijk hebben we de hele mall doorlopen en nog niks gevonden. Het was wel grappig zoals Tim en Niels de baby schoentjes stonden te bekijken en hun commentaar te horen op hoe klein het allemaal was.De trip was toch niet helemaal voor niks, want Tim vond een zwembroek. Hierna zijn we bij K-Mart gaan kijken, en daar vond Niels eindelijk zijn schoenen. Tim stond erop dat hij geen nieuwe nodig had, ze vallen nog net niet uit elkaar.


Bart's nieuwe schoenen naast zijn eerste paar Nike's. Van maatje "piep" naar maatje "schuit".

3 Comments:

Blogger kastelke said...

LOL, die schoenen!
Weet je, toen ik wist dat ik zwanger was, heb ik ook de kleinste paar Nike-schoentjes gekocht die ik kon vinden (we zijn beiden ex-basketspelers), en die had ik 's avonds op de tafel gezet toen mijn echtgenoot van zijn werk kwam. Die wist natuurlijk onmiddellijk wat er aan de hand was!
Mooi toch hé, zo'n tastbare herinneringen aan 'toen ze nog klein waren'...

5:53 a.m.  
Blogger Petra said...

Ha ha, mooie foto! Hier stonden gisteren ook een aantal schuiten bij de voordeur gisteravond. Wat een voeten!

3:48 p.m.  
Blogger Annemiek said...

Wat leuk, allemaal kleine Nike's

10:28 a.m.  

Een reactie posten

<< Home

Who links to my website?