dinsdag, december 06, 2011

Ik ben er weer!

He he, Annemiek's wereld is hersteld! Na een hele rits emails naar Google waar ik geen antwoord op kreeg heeft het allesamerika forum uiteindelijk geholpen. Iemand dacht het account misschien gehacked was, en stelde voor om een nieuw paswoord aan te vragen. Dat heb ik gedaan, en toen was het opeens weer terug! Daar had ik nog niet aan gedacht.

Nu ga ik als een gek aan het werk om van alles een backup te maken, want daar loop ik hopeloos mee achter.

7 Comments:

Anonymous Bianca said...

gelukkig is het opgelost, ik heb een automatische backup via Carbonite, dan kan ik het nooit meer vergeten.

8:30 p.m.  
Anonymous Pascale said...

Blij dat je er weer bent!

9:30 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Gelukkig maar! Pfff dat is wel even schrikken!

10:04 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Oh ik was het petra/nc

10:04 p.m.  
Blogger Petra said...

Pff, opluchting! Ik ben ook meteen bezig aan een backup!

5:34 p.m.  
Blogger Annemiek said...

Bianca, die cabonite zal ik eens bekijken.

Pascale, ik ben wel heel benieuwd wie je bent :)

Petra/NC; ik ook!

Petra; fijn dat het jou ook aan het back-uppen zet! Het is zoiets waarvan ik denk, dat doe ik wel een keer....

6:27 p.m.  
Anonymous Pascale said...

Tja, ik ben zo'n "trouwe maar héél stille" meelezer! :)

10:37 p.m.  

Een reactie posten

<< Home

Who links to my website?