woensdag, februari 09, 2011

Herten

De herten in de stad zijn niet schuw, bij mijn werk staan ze 's avonds in het veld naast het gebouw. Hier buitenaf zie je ze weinig, of alleen maar van veraf. Dat betekent niet dat ze niet dichtbij het huis komen; ze komen helemaal tot aan de voordeur, waar ze aan de coniferen eten. We zien altijd de sporen.

Maar dan opeens is er een hele kudde. Bart maakte deze foto vandaag van onze tuin achter:


Hoeveel kun je er tellen?

Kibbels en Bitz kregen zo ongeveer een hartaanval van zoveel indringers op hun grondgebied!

Labels:

5 Comments:

Anonymous Elke said...

Dusza zou ook door het dak gaan! Een stuk of 12 herten? Ondanks het feit dat ze je coniferen opeten, is het toch wel prachtig om te zien he?!

8:42 p.m.  
Anonymous www.vandijkjes.punt.nl said...

volgens mij zijn het er 14. Wel prachtig gezicht.

gr petra

9:16 p.m.  
Blogger Petra said...

Het blijft een mooi gezicht. Hier zijn ze inderdaad vrij gewend aan mensen. Wel goed om foto's te maken.

10:34 p.m.  
Blogger Bibi said...

Jeetje, ik denk ook dat het er 14 zijn. Als wij ergens rondrijden en we zien een hert rijden we onbewust toch wat langzamer om 't te kunnen zien want het blijft bijzonder (en voor het geval het de weg ineens op springt).

10:22 a.m.  
Anonymous Cisca said...

Het blijft bijzonder he. Iedereen die bij ons uit Nederland op bezoek komt, kijkt altijd zijn ogen uit.

Ik weet trouwens niet of ik ooit weleens zo'n grote kudde zag.

7:59 p.m.  

Een reactie posten

<< Home

Who links to my website?