maandag, mei 03, 2010

Wat foto's

Zomaar wat foto's van deze week.


Bij Taughanock Falls, met Muddles wandelen en Bart hallo zeggen (die weer begonnen is met weekenden werken in het park). We hebben Muddles ook aan Bart's collegas kunnen voorstellen, hij had al vanalles over zijn nieuwe hond verteld.
Zelf maak ik nog geen lange wandelingen, en ik loop wat langzamer. Ik zit nog vast in de tweede versnelling.



Een grote specht die naast ons huis zat. Hij kon niet goed meer vliegen.


Zelfs om te drinken verdringen de hondjes zich. We hebben maar een grotere waterbak aan moeten schaffen, zodat ze allemaal tegelijk kunnen drinken. Je zou denken dat er een watertekort is en ze compleet uitgedroogd zoals ze op dat water aanvliegen.


Wat bloemetjes, de bleeding hearts.


Heerlijk om de kleuren te zien.


Een eind achter in het bos had ik vorig jaar "wild leek" ontdekt, heel lekker. Ik heb er wat van in de bami gedaan (niet aan de kinderen vertellen).


Nog eens de wild leek.


De redbuds in Treman Park

Gisteravond zijn we samen gaan uit eten bij Chili's voor ma's verjaardag. Een beetje vroeg want ze is morgen pas jarig, maar in het weekend zijn Bart en Tim erbij. Ik had verteld dat er bij Chili's gezongen wordt voor jarigen, en pa regelde dat voor ma ook wel even als verrassing. Dus ja hoor, ma heeft het verjaardagslied bij Chili's gehad en een lekker toetje.

Labels: , ,

3 Comments:

Blogger Petra said...

Wat mooi de bloesem nog bij jullie. Vind het gebroken hart plantje altijd zo lief.

5:39 a.m.  
Blogger Bibi said...

Heerlijk wild leek. WIj hebben een flinke bos opgegraven bij schoonbroer en op drie plekken bij ons getransplanteert. Hopelijk gaat het lukken en hoeven wij volgend jaar niet zo ver te lopen voor deze heerlijke ui. Het wordt ook al bijna weer tijd voor Morel paddestoelen he?
Wij zijn al druk aan het zoeken wanneer we de tijd hebben.

7:25 a.m.  
Anonymous Elke said...

Mijn felicitaties aan de moeder en haar familieleden!
Die gebroken hartjes noemen wij 'bellekes', en ik vind ze ook heel erg mooi!

4:13 a.m.  

Een reactie posten

<< Home

Who links to my website?