dinsdag, maart 02, 2010

Restjes opmaken

De afgelopen maand ben ik af en toe wat creatief geweest en heb de naaimachine weer eens tevoorschijn gehaald.


Zo heb ik een mandje geverft en bekleed voor op de badkamer.


Ik had nog veel kleine restjes stof liggen. Pack rat die ik ben vindt ik die stukken te groot en zonde om weg te gooien. Ik geloof dat ik die vlaggetjes op Inge's website gezien had, en ik vond het wel een leuk idee om met de restjes te maken. Sommige van die restjes zijn van babykleertjes die ik ooit gemaakt heb, dus het bracht wel wat herinneringen terug. Maar nu heb ik vlaggetjes, en wat ga ik daar nu weer mee doen?



Kobus&co gaf me ideetjes voor wat te doen met andere restjes. Ik kwam dit lieve roze stofje tegen (ik weet niet meer wat ik er ooit mee gemaakt heb, vast een tuinbroekje voor een baby shower). Dit rokje heb ik aan een collega gegeven voor haar dochter.


En dit broekje is voor het zoontje van een andere collega.

De stapel lapjes lijkt nog niet eens geslonken!

Labels:

4 Comments:

Blogger Petra said...

Wat een schattige babykleertjes! Knap vind ik het, hoor, dat jullie zo talentvol zijn met een naald. Ik kan nog net een knoop aanzetten ;).

8:27 p.m.  
Blogger Petra said...

Jeetje wat knap zeg.
Dat je dat zo even in elkaar kan zetten!
Super!

8:37 p.m.  
Blogger Bibi said...

Leuk die vlaggetjes, en knap dat je die kleertjes zo kan maken.
Mooi mandje ook:-)

8:20 a.m.  
Anonymous Cisca said...

O wat leuk zeg. En nu die hele stapel stofjes verder wegwerken... ;-)

1:28 p.m.  

Een reactie posten

<< Home

Who links to my website?