dinsdag, juli 28, 2009

Groeten uit Seattle

Even een snel berichtje na een reis met hindernissen. De vlucht van Ithaca naar Newark was vertraagd. Daar was ik al bang voor dat dat zou gebeuren; in de zomer 's middags naar Newark vliegen is een beetje vragen om moeilijkheden. Er waren onweersbuien in Newark die alles plat legden. Onze vlucht was uiteindelijk 2 uur vertraagd, en de vlucht naar Seattle hebben we niet gehaald. Micky was zo lief om voor ons een hotel te boeken, zodat we wat hadden toen we aankwamen. De bagage ophalen in Newark duurde even (kwam niet op de band aan, maar was al ergens opzij gezet), maar uiteindelijk waren we om 10 uur bij het hotel.
Een rustloze nacht naast een snurkende en woelende Niels, en om 4.45 weer opstaan, lange rijen om de bagage in te checken en een nog langere rij om door security te komen. Toen we bij het vliegtuig aankwamen waren ze al bezig met instappen, en om 7.15 zaten we in de lucht. Met grommende magen, maar gelukkig werd er een ontbijtje geserveerd!
6 uur vliegen, en 12 uur later dan gepland kwamen we in Seattle aan. We wilden snel de bagage ophalen en Micky vinden. Net voordat we uit de terminal wilden lopen ging het vliegveld in lock down. Een of ander security probleem, niemand mocht erin of eruit. Het zou 5 minuten kunnen duren, of 10 mimuten of een half uur, of langer. Zucht, so close! We zijn een hapje gaan eten en ik heb broodnodige koffie gehaald voor een knallende hoofdpijn van het caffeine gebrek. Na een kwartier konden we eruit, en Micky stond bij de uitgang, een leuk weerzien!

We zijn naar de stad gereden en hebben bij het water rondgelopen, en Pike's Market bezocht. We waren daarna goed gaar en zijn naar het hotel gegaan dat Micky al had gereserveerd.
Tim en Niels hebben net lekker gezwommen, en we gaan straks nog ergens eten.

6 Comments:

Anonymous Cisca said...

Vervelend zeg, al die vertragingen. Maar nu kan de pret beginnen!

9:29 p.m.
Blogger Jasmino said...

Sjonge zeg, wat een vertraging! Maar gelukkig toch nog aangekomen. Veel plezier in Seattle, ik vind het een super gezellige stad!

1:59 a.m.
Anonymous www.hildezug.info said...

Jeetje, dat was inderdaad een hindernissenparcours!!! Gelukkig zit je nu heerlijk in je hotel...

Groetjes,

6:51 a.m.
Blogger Bibi said...

Wat een gedoe zeg! Ik wens je voor de rest een hele fijne vakantie zonder vertragingen:-)

11:53 a.m.
Blogger Petra said...

Blech, wat een rotreis! Maar gelukkig zijn jullie er nu en kunnen van die leuke stad genieten.

6:54 p.m.
Anonymous Bianca (Hollandranch) said...

Wat een ellendige reis, veel plezier daar !