vrijdag, januari 04, 2008

Eerste keer skien!

Vandaag was het een beetje warmer dan de afgelopen dagen. Eerst had ik vanmorgen een vergadering op mijn werk, daarna ben ik gaan skien. Ik had gisteravond een vriendin gebeld die ik al lang niet gesproken had, eigenlijk een ski-vriendin, maar zij kon vandaag niet. Ik twijfelde even of ik wel alleen zou gaan of niet, maar ben blij dat ik toch gegaan ben. Toen ik bij Greek Peak kwam begon ik spontaan te glunderen. Het was echt heerlijk om weer te skien! Op zo'n doordeweekse dag is het echt helemaal niet druk, helemaal geen rijen voor de liften, en er zijn genoeg mensen die ook in hun uppie even gaan skien. De oostkant van het gebied is meestal het minst druk, en toen ik daar naar beneden ging zag ik op het hele stuk van ongeveer 1 mijl helemaal niemand. Tevens geen goede plek om een been te breken lijkt me.
Na anderhalf uur kreeg ik het toch wel koud, en begon ik het een beetje in mijn benen te voelen, dus dat was genoeg voor de eerste keer.

Om Hilde's vraag te beantwoorden; van het hertevlees heb ik een 'stew' gemaakt. Alleen had ik geen French dressing en heb ik Catalina dressing gebruikt. Het smaakte prima!
Ik bedacht me dat ik voor recepten ook beter had op kunnen letten op een gesprek achter me in het vliegtuig laatst. Op de vlucht van Detroit naar Elmira zaten 2 mannen achter me hert-recepten uit te wisselen met de stewardess. Zij kwam uit Mississippi, de mannen uit Alabama, en hadden heel wat zuidelijke recepten, heel grappig!

6 Comments:

Blogger Hans Hendriks said...

Dat is zo te zien nog een heel groot gebied ook, leuk hoor als je goed kunt skien. Ben zelf agv verschrikkelijke bergvrees (kwam ik daar pas achter) niet verder gekomen dan het kinderklasje ha ha

Groetjes

7:51 p.m.  
Blogger Petra said...

Heerlijk, hoor, zo'n ski gebied zo dichtbij. Ik zou er toch een flink uur voor moeten rijden. Net vandaag heb ik bij Wisp gereserveerd voor het einde van de maand, ik ben benieuwd! Alleen skien doe ik ook wel vaak, want iedereen vindt het saai met mij ;).

10:26 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Wat is het toch heerlijk dat je op een vrije middag gewoon even kunt gaan skiën.

3:38 a.m.  
Anonymous Anoniem said...

Wat is 't lang geleden dat ik nog ben gaan skien!! Wat leuk dat je het zo dichtbij kan doen...

Het recept zag er helemaal niet moeilijk uit. Lekker gesmaakt?

Groetjes,

4:58 p.m.  
Blogger Petra said...

Oh lekker zeg!
Heerlijk als je zo even een uurtje kan gaan en dan ook nog eens zo lekker rustig.

6:20 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Beetje laat maar alsnog een HAPPY NEW YEAR Annemiek, voor jou en je gezin. Dat al je wensen maar uit mogen komen. Heerlijk dat je zo even kunt gaan skieën. Hmmm...hertenstew, Lekker !
Groetjes uit een zonnig NL.

7:07 a.m.  

Een reactie posten

<< Home

Who links to my website?