vrijdag, december 21, 2007

Terug

Inmiddels ben ik alweer 2 dagen terug van Nederland, en mijn koffer vol met de lekkernijen is nu ook gearriveerd. Het was een fantastisch bezoek, met veel leuke dingen. Wat dan allemaal?
Veel familie bezoek natuurlijk, en op bezoek bij vriendinnen, maar ook knuffelen met de kleintjes;





En proberen te knuffelen met Tara;



Spelletjes doen met de grotere kinderen en de broers;


En ik foetelde echt niet! Ik kende alleen nog niet alle regels :)

Met z'n allen bowlen;


Ik zweer je... die baan was scheef! Bijna al mijn ballen gingen in de goot!

En dan met z'n allen uit eten;



Meneer de uil was er ook bij;



Naar een kerstmarkt;




Naar de aerobics met ma, naar het dansen met de meiskes, de kinderen naar school brengen en even in hun klas kijken, en verschillende wandelingen met pa en ma.


Het was goed koud!

In Belgie op bezoek bij Elke, en gewandeld in haar mooie omgeving. Interessante bomen daar in het bos;



Dat was erg gezellig!
Ik ben wel een pondje of zo aangekomen met al het lekkere eten overal. Ik zal maar niet zeggen wat allemaal :)

Mijn nichtjes waren op het idee gekomen om een "nichtjes avond" te houden. We waren met z'n zevenen, de meesten had ik 3 jaar niet gezien, eentje 7 jaar, en eentje 12 jaar. We hadden heel wat bij te praten, en hebben heel wat afgelachen.Het was tot in de kleine uurtjes oergezellig! Leuk dat je zo de draad op kunt pakken met mensen die je zo lang niet ziet!
Ik heb ook nog een oude kindervriendin bezocht waar ik zeker al 25 jaar geen contact meer mee had. Geen idee waarom we destijds contact verloren, een kwestie van allebei een andere kant opgaan denk ik, maar het was heel leuk om haar te zien.

Nog wat plaatjes van Nederland;







Toen was het weer tijd om afscheid te nemen.




Op Schiphol nog even een souvenirtje gekocht.

Op de mooie herinneringen zal ik even kunnen teren. Het was ook weer goed om de mannen hier weer te zien. Een beetje hadden ze me wel gemist :)

9 Comments:

Blogger Hans Hendriks said...

Fijn dat je weer veilig terug bent ! en zo te zien en lezen is het heel erg gezellig en leuk geweest. Gaaf hoor !

Alvast heel fijne kerstdagen en een supergoed Nieuw Jaar

Hans en Bianca

8:30 p.m.  
Blogger Petra said...

Wat een leuk mini-verslag! En leuk, dat je Elke bent gaan opzoeken. De foto's vertellen alles. Kan me voorstellen, dat de mannen je maar al te graag weer zagen! Een heel fijne Kerst voor jullie alle vijf!

9:36 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Leuke plaatjes en zo te lezen heb je een hartstikke leuke vakantie gehad en veel mensen weer gezien.
Kan me voorstellen dat er altijd veel bij te kletsen is.

Ook van ons een fijne kerstdagen en een gezond 2008.

Gr petra

11:35 p.m.  
Blogger Jasmino said...

Dat ziet eruit als een heel gezellige reünie! Leuke foto's, zo te lezen heb je met veel mensen lekker kunnen bijkletsen.

Fijne kerstdagen!

2:59 a.m.  
Anonymous Anoniem said...

Wat een kinderschare bij jou in de familie zeg.....
Leuke foto's, prachtige kerstbal.

Ik wens jullie hele prettige kerstdagen en een supergelukkig 2008.

Wendy

7:14 a.m.  
Blogger Sylvia said...

Zo te lezen heb je een leuke tijd gehad, ik krijg gelijk ook zin om te gaan en met name iedereen weer te zien!
Fijne Kerstdagen!
Sylvia

7:37 a.m.  
Blogger Annemiek said...

Wendy; inderdaad een kinderschare. Mijn 4 broers hebben in totaal 11 kinderen!

10:12 a.m.  
Blogger kastelke said...

Jaja, hele mooie bomen hebben wij hier! (em die dag dus ook heel leuk Nederlands/Amerikaans gezelschap).
Was je koffer achtergebleven?

10:40 a.m.  
Anonymous Anoniem said...

Annemiek !! Where are you ?? I can't read Dutch, haha. Did you go back to the Netherland for your holiday ?? Love. Anais

6:02 a.m.  

Een reactie posten

<< Home

Who links to my website?