woensdag, januari 30, 2008

Arme possum

Ik ben een moordenaar, ahhhr! Vanmorgen heb ik een possum doodgereden. Vreselijk!
Ik vindt het altijd zo'n triest gezicht, al die dode dieren op en langs de weg. Wat een verspilling van een leven. Helaas heb ik er ook een paar op mijn naam staan, 2 eekhoorntjes, een paar vogels, en dan nu een possum. Hij rende over de weg terwijl hij iets in zijn bek mee sleepte. Ik remde wel, maar ook weer niet te hard omdat ik niet wist hoe glad het was. Ik dacht hem net te missen, maar hoorde het plok-plok dat door je merg gaat. O nee!

6 Comments:

Blogger Petra said...

oh dat geluid gaat echt door merg en been....
Sterkte erme....

12:23 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Hier vind je er bijna geen en enkel grote snelwegen... De kans dat ik er eentje doodrijd is heel klein. Zou het er ook eventjes moeilijk mee hebben... maar je kon er weinig aan doen!

Groetjes,

12:34 p.m.  
Blogger Jasmino said...

He, dat is niet leuk als je dat overkomt. Gelukkig heb ik het nog nooit meegemaakt.

Maarre... wat is een possum eigenlijk?

2:19 p.m.  
Blogger Petra said...

Ach jee! Ik weet wat het is, al heb ik enkel een paar eekhoorntjes aangereden. Dat is nog best een groot dier ook, zo'n possum. Mijn angst is altijd, dat er een hert vlak voor me over zal rennen!

3:41 p.m.  
Blogger Annemiek said...

O ja, door merg en been heet het :)

Jacqueline, hier vindt je wat over possums; http://opossum.craton.net/

8:26 p.m.  
Blogger Jasmino said...

Wat een apart diertje! Bedankt voor de link.

12:52 a.m.  

Een reactie posten

<< Home

Who links to my website?