vrijdag, juni 02, 2006

Foto's

Als eerste vanmorgen een wandeling in Treman Park.




Het water stond hoog, maar je kon op plekken zien dat het vannacht een halve meter hoger was geweest. Een foto doet het niet echt recht aan, je hoort het kabaal er niet bij.






Nog wat tuinfoto's, alles groeit opeens zo goed. Hoe snel dat gaat! Ik was bang dat er kale plekken zouden zijn, en had wat cosmos en afrikaantjes in potjes gezaaid een paar maanden geleden. Met als gevolg dat ik er nu zo'n 75 heb die ik kwijt moet. We zijn vandaag begonnen om er wat te planten, maar zo heel veel kale plekken vinden we niet.



Voor het huis bloeit er van alles mooi.



Ik had nog plantjes nodig voor in de potten en die hebben we vandaag gehaald.Ok, ik had ze allemaal vol kunnen zetten met afrikaantjes, maar dat is ook niet mooi. Ik heb me nog een beetje ingehouden.
Pa en ma vonden planten maar erg duur hier!

2 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Je tuin ziet er prachtig uit!

Het moet daar nogal geregend hebben! Hier ook veel onweer, maar gelukkig klaart het iedere keer snel op. En het gekke is dat het warm blijft, heerlijk! (Als ik lees dat het in Belgie en Nederland zo slecht is, ben ik toch blij dat we hier zitten!)

Groetjes,

10:49 p.m.  
Blogger Petra said...

Mooie irissen!!!
Ruiken ze ook zo lekker?
Zag net dat de Morning glory bloemen heeft ;-) Zal er snel een foto van maken morgen.
Groetjes Petra

7:31 p.m.  

Een reactie posten

<< Home

Who links to my website?