dinsdag, december 13, 2005

Druk

Het is best een drukke week geweest met de laatste loodjes voor mijn lessen. Voor literatuur heb ik een vergelijkend essay geschreven over "Death of a Salesman" en "The Glass Menagerie", allebei toneelspellen en indrukwekkend. Op school vroeger heb ik voor Engels ooit "Death of a Salesman" gelezen. Ik weet nog dat de leraar tijdens het eindgesprek vroeg welk boek ik het beste vond en dat ik dat boek noemde, maar mijn Engels was toen nog niet goed genoeg om precies te kunnen zeggen waarom. Ik was nieuwsgierig of dit boek nu ook nog zo'n indruk zou maken, en dat deed het, maar nu weet ik beter waarom.
Verder heb ik zitten leren voor het kunstgeschiedenis, en gisteravond was het examen. Ik weet dat ik verschillende dingen fout heb, maar het meeste denk ik wel goed. Nu moet ik voor donderdag nog een essay inleveren, maar dat is ook bijna klaar.
Allebei deze lessen zijn goed geweest en ik heb er veel van geleerd.

Nu heb ik vandaag eindelijk eens mijn kerstkaarten geschreven, en dan moet ik deze week eens op pad om wat kadootjes voor kerst te gaan kopen.
Het weekend heb ik gewerkt, en wat een tegenstelling in drukte. Zaterdag zaten we zowat uit onze neus te peuteren en wisten we van verveling niet meer wat we moesten doen. Zondag hadden we opeens zoveel opnames dat we niet wisten hoe we het allemaal klaar moesten krijgen. Het valt niet te voorspellen op onze afdeling, want pijn op de borst of een longontsteking plan je niet van tevoren. Het enige dat we weten is dat de wintermaanden het drukste zijn.

2 Comments:

Blogger Petra said...

Sterkte met alle drukte!!! Wanneer krijgen de jongens Kerstvakantie? Net zo laat als wij hier en net zo kort (12/23 t/m 1/2)?

3:18 p.m.  
Blogger Annemiek said...

Hier moeten ze de 23e nog naar school; Niels heeft die dag een schoolreisje naar het science museum in Syracuse!

4:50 p.m.  

Een reactie posten

<< Home

Who links to my website?