maandag, mei 09, 2011

Week van de verpleging.

"Trots om een 100% toegewijde, verzorgende, onderbetaalde, overwerkte verpleegkundige te zijn" staat er op mijn autosleutelhanger. Dit zegt het helemaal. Ik ben nog altijd graag verpleegkundige, en dat overwerkte valt momenteel wel mee, maar dat kan over een week weer anders zijn.

Deze week is het de week van de verpleging. Hiervoor was ik op zoek naar een goede video die de essency van verpleging voor mij weergeeft, maar ik heb het nog niet gevonden. Het wordt me al snel te zoetig. Bij alles wat met verpleging te maken heeft worden al snel de engeltjes erbij gehaald, en dat vindt ik ons dus echt niet. Dus dan maar deze, ik vond hem wel grappig.



Zo'n uniformen heb ik al lang niet meer gezien, maar de schrijver/zanger is duidelijk blij wat verpleegkundigen voor hem betekend hebben (heeft hij alleen vrouwelijke verpleegkundigen aan zijn bed gehad?) Dat deuntje blijft me nu in mijn hoofd plakken!

1 Comments:

Blogger Petra said...

Leuk filmpje en zo waar.

5:02 p.m.  

Een reactie posten

<< Home

Who links to my website?