zaterdag, mei 08, 2010

Weer wat foto's

Hier zijn weer wat foto's van deze week. Geen wereldschokkende dingen gedaan, alleen hier wat in de buurt.

Tijdens Micky's lunch uurtje samen gewandeld en gepicknicked bij Cornell.


Muddles mocht ook mee, en vond het allemaal prachtig.


Zoals naar die grote "kippen" kijken. Zo zit ze thuis ook altijd vanuit het terras de echte kippen te kijken.


Kom niet te dichtbij, ma gans begint te blazen.


Dan maar weg zwemmen. Prachtig hoe die kleine vogeltjes al kunnen grazen en zwemmen, nog geen week oud denk ik.


Het stikt hier momenteel van de pollen, dit is de auto die geel geworden is.


Ik heb al een jaar gezocht naar een goedkoop oud raampje om tegen het schuurtje te hangen; nu heeft pa me een echt nepraampje gemaakt. Dan nog een bloemenbak eronder.


Pa heeft een heleboel hout gezaagd, en samen met Tim gestapeld.


Ma helpt veel in huis, wat wordt ik verwend! Ik zal er maar niet te veel aan wennen.


Nog een mooie foto van pa en ma.

Labels:

3 Comments:

Anonymous Elke said...

Jullie genieten daar van het mooie weer!
En Annemiek, indien je dicht bij je ouders zou wonen, dan zouden ze af en toe ook wel eens voor je inspringen. Maar omdat je zo ver weg woont, houden ze al die liefde bij tot ze weer eens bij je op bezoek kunnen komen. ;-)

Ik heb hier ook al wat bloemen geplant, maar eentje is al stuk gevroren...

10:34 a.m.  
Blogger Petra said...

Zo gezellig samen met je ouders. Houdt Muddles van zwemmen, trouwens? Cosmo moet er niets van hebben.,

6:54 p.m.  
Blogger Annemiek said...

Elke; vandaag hier ook slecht weer hoor, en kans op nachtvorst/sneeuw.
Inderdaad zouden mijn ouders ook voor me inspringen als ik in de buurt woonde (zoals de meisjes uit school komen bij hun de boterham opeten).

Petra; Muddles springt wel zo de beek in, maar echt zwemmen hebben we nog niet geprobeert. Ik wil haar wel leren om in de kano met ons mee te gaan, zodat ze overal met ons op stap kan gaan.

8:07 p.m.  

Een reactie posten

<< Home

Who links to my website?