vrijdag, december 11, 2009

Nog een

Een man komt bij de zusterspost en zegt "mijn vrouw doet zo vreemd." Ik ga kijken, ze ligt blauw naar adem te happen. Ik roep de gang in voor iemand een ABC alert te alarmeren en begin met hartmassage. Haar kleur gaat snel van blauw naar bleek (goede hartmassage!) en binnen een paar seconden is de crashcart er en staat de kamer vol met het reanimatieteam die het snel overnemen.

De ene dag blog je over een reanimatie, de volgende sta je er een te doen. Deze vrouw ligt nu op de IC. We zullen zien hoe het verder gaat.

Je weet nooit wat je tegen zult komen op een dag!

Labels:

2 Comments:

Blogger Petra said...

Jee, wat heftig lijkt me dat! Gelukkig heeft je hartmassage geholpen.

3:40 p.m.  
Blogger Annemiek said...

Ik wil wel even zeggen dat het een heel team was dat samenwerkte. Echt een 'team effort'!

8:26 p.m.  

Een reactie posten

<< Home

Who links to my website?